De nieuwe lijn van kokskleding is ontworpen door Persu en ontwikkeld door Dutch-awearness, een pionier in de transitie van een lineaire naar circulaire economie op het gebied van kleding.
“Het recyclen van onze koksbuizen past helemaal in de duurzame ambitie van de RAI”; aldus een trotse Rientz Mulder, Executive Chef bij Amsterdam. De strategie en het bedrijfsmodel van RAI zijn gericht op het vinden van een gezond evenwicht tussen sociale (people), ecologische (planet) en economische (profit) waarde creatie. De nieuwe koksbuizen zijn tijdens Horecava 2019 (7 – 10 januari), dé vakbeurs voor en door professionals in de foodservice branche, geïntroduceerd.
vlnr: Suzanne Hulscher (RAI), Paul Conijn (RAI), Richard Bouwman (RAI), Jan Willem Weebers (Persu), Rienz Mulder (RAI) en Huib Vreeken (RAI).
Noot voor redacties (niet ter publicatie):
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marjolein de Haas-Hebink, Brand marketing manager van RAI Amsterdam. Bereikbaar via +31 (0)6 15 45 42 97 en e-mail op m.d.haas@rai.nl