Promotie & zichtbaarheid

Lead generatie, product introductie, het vergroten van de naamsbekendheid en content zijn slechts enkele doelstellingen die centraal kunnen staan tijdens een deelname aan Horecava.
Ons sales team adviseert graag over de mogelijkheden en middelen die kunnen worden toegevoegd aan de beurscampagne.

Extra aandacht creëren voor jouw stand

Naast een beursstand zijn er diverse andere promotionele mogelijkheden tijdens Horecava om jouw doelstellingen te verwezenlijken. Wij bieden diverse campagne mogelijkheden in de vorm van indoor & outdoor communicatie en printadvertenties, maar ook online mogelijkheden. Hieronder vind je de diverse Promotie & Zichtbaarheid mogelijkheden voor indoor, outdoor en online.

Horecava digimagazine

Dit jaar geeft Horecava een digimagazine uit met daarin een interactieve plattegrond, exposantenlijst, het theaterprogramma en informatie over de verschillende thema's en activiteiten. Er is volop ruimte voor jou als standhouder in de vorm van logo's, interviews, advertenties en inhoudelijke artikelen. Bekijk de mogelijkheden via deze link of klik op de button 'Download digimagazine flyer'. 

Branding

Foam letters

Foam letters kunnen we in iedere kleur, formaat en vorm realiseren. We denken graag met je mee over een passend ontwerp. De foam letters plaatsen we in het entree gebied op een high-traffic locatie.

Op aanvraag

Billboard

Pak het groots aan en laat ons billboards op voet bedrukken. Een billboard is groot en hoog en dus al vanaf afstand goed te zien. Er zijn twee zijdes, elk voor een andere uiting.

Geveldoek

Ga voor premium: pak het groots aan door jouw merk te presenteren op een groot geveldoek. Deze eye-catcher trekt de aandacht van de beursbezoekers en voorbijgangers.

 

Geveldoek hal 12

Ga voor premium: pak het groots aan door jouw merk te presenteren op een groot geveldoek. Deze eye-catcher trekt de aandacht van de beursbezoekers en voorbijgangers.

Banner tussen kolommen

Ga voor premium: pak het groots aan door jouw merk te presenteren op deze onmisbare banner positie.

Banner op luifel van entree C

Deze luifel boven entree C is beschikbaar voor branding. Vanwege het formaat en hoogte is deze banner goed zichtbaar.

Stickering hal 12

Het bestickeren van de ramen rondom hal 12 creëert grote zichtbaarheid voor jouw merk. Ideaal voor een sponsor met een thema.

Raam sticker Elicium (N)

Het stickeren van het Elicium (gelegen tussen Entree C en K) creëert grote zichtbaarheid voor jouw merk. Zowel de kant van Entree C en K kunnen we op basis van uw wensen bestickeren. Een echte eye-catcher!

Raam sticker Elicium (Z)

Het stickeren van het Elicium (gelegen tussen Entree C en K) creëert grote zichtbaarheid voor jouw merk. Zowel de kant van Entree C en K kunnen we op basis van uw wensen bestickeren. Een echte eye-catcher!

Asfalt sticker

Vloerstickers buiten? Ook dat is mogelijk. De vloerstickers plakken wij op een prominente plek in het entree gebied. Geen enkel idee voor vloerstickers is te gek. Gebruik de stickers als welkomstboodschap, voetstapjes richting de ingang van de entree of optische illusies. We denken graag met je mee met het ontwerp.
De vloerstickers zijn speciaal voor buiten en tegen alle weerbestendig.

Vloersticker buiten M (5 per pakket): € 948,00
Vloersticker buiten L (2 per pakket): € 1.998,00

Draaideur sticker entree K

Zorg voor een grande entree door de entreedeur(en) met een boodschap door ons te laten stickeren. De stickering is dubbelzijdig en de beide draaideuren van een entree kunnen bijna in zijn geheel gestickerd worden.

Draaideur sticker entree C

Ga je voor de ultieme 'brand awareness'? Bezoekers zien gegarandeerd bij binnenkomst jouw merk door stickers in de draaideuren.

Stairway advertising Entrance F

Gebruik de trappen voor branding tussen de entree en de hallen. We denken graag met je mee over een creatief ontwerp!

Roltrapleuning bestickering (Beide zijdes van 1 roltrap)

Laat de bezoeker letterlijk stilstaan bij het merk door de roltrapleuning te laten stickeren. De hele leuning met de merkuiting branden waardoor het merk goed opvalt.

Trap sticker

Een echte eye-catcher! De trap in de entree is een onmisbaar item. Gebruik de treden om jouw boodschap over te brengen op de bezoeker. Het bestickeren van de trap wordt regelmatig in een pakketvorm gebruikt.

Hangende banner enkelzijdig

Met het branden van een hangende banner zorg je ervoor dat jouw merk direct opvalt. Binnen in de entree en hallen beschikken we over meerdere rigging punten waar deze banners aan opgehangen kunnen worden.

Hangende banner dubbelzijdig

Met het branden van een hangende banner zorg je ervoor dat jouw merk direct opvalt. Binnen in de entree en hallen beschikken we over meerdere rigging punten waar deze banners aan opgehangen kunnen worden.

Branding van entree C

De gehele balustrade binnen bij entree C is beschikbaar voor branding.

Raamsticker servicebalie hal 8

De ramen van de service desk bij hal 8 kunnen we volledig branden met stickers. De service desk is duidelijk zichtbaar boven in entree F. Hier lopen bezoekers langs om door de fly-over van hal 8 naar hal 7 te lopen.

Pilaar branding

De pilaren in het entree gebied van de hallen zijn een mooie manier om in te zetten voor branding. Breng jouw merk onder de aandacht en verwijs de bezoeker door naar jullie stand. 

Pilaar branding entree K

Alle pilaren binnen het RAI gebouw kunnen wij wrappen! Zowel in de entree als in de hallen staan vele pilaren die met jouw merk gebrand kunnen worden.

Pilaar branding rond

De RAI telt veel pilaren. Met name de pilaren in het entree gebied zijn zeer interessant om voor branding in te zetten. 

Vloerstickers

Trek meerdere malen de aandacht van de beursbezoekers: laat de merkuiting of beeld herhaaldelijk terugkomen op de beursvloer door vloerstickers. Geen enkel idee voor vloerstickers is te gek. Denk bijvoorbeeld aan een welkomstboodschap, voetstapjes die de route naar de stand wijzen of zelfs optische illusies.

A0 Posters

De kracht van herhaling. Communiceer een boodschap, deelname en/of standlocatie op posters die zich op verschillende locaties binnen het beursgebouw bevinden. Met de A0 afmeting een grote en opvallende lijst voor de promotionele uiting.

Toiletreclame

Breng jouw merk onder de aandacht bij de bezoeker door de toiletten te branden. Het pakket bestaat uit spiegelstickers, deurstickers en A3 posters.
De toiletten bevinden zich in de entree gebieden en tussen de hallen van de RAI.
Het branden van de toiletten kan onderschat worden, maar heeft een zeer grote impact.

Totem

Met deze Totem trek je de aandacht van alle voorbij gaande bezoekers. We plaatsen deze Totem bij de entree.

Toren

Een echte eye-catcher. Deze vierkante exposuretoren kan perfect worden ingezet voor branding en/of verwijzing. Bezoekers zullen toren zien op het moment dat zij de beurs naderen of verlaten. Afhankelijk van de wensen drukken wij vier verschillende of vier dezelfde doeken voor op de exposuretoren.

Pilaar branding

De pilaren in het entree gebied van de hallen zijn een mooie manier om in te zetten voor branding. Breng jouw merk onder de aandacht en verwijs de bezoeker door naar jullie stand. 

Vlaggen

Laat het u voor de wind gaan en kies voor baniervlaggen. Een mooie manier om jouw merkuiting al voor de entree bij de bezoekers in het oog te laten springen.

Pilaar branding hal 7

Gebruik de pilaren in de hal 7 voor extra branding dichtbij jouw stand. We gebruiken frames van textiel rondom de pilaar. Perfect voor sponsor branding.

Logo in online deelnemerslijst op website

Ga voor extra zichtbaarheid in de digitale deelnemerslijst en plaats een bedrijfslogo naast de naamvermelding. Het logo linkt door naar het eigen Company Profile waar meer informatie over het bedrijf te vinden is.
 

Advertorial in digitale nieuwsbrief

Vergroot de zichtbaarheid van jouw merk in de markt en trek de aandacht van jouw bestaande en potentiële klanten door een advertorial in de digitale beursnieuwsbrief. Dit geeft je de mogelijkheid om kennis te delen en jouw boodschap, merk of product te presenteren voorafgaand en na afloop van het evenement.
 

Banner in digitale nieuwsbrief

Een opvallende banner in de Horecava e-nieuwsbrief is de perfecte manier om de aandacht van jouw publiek te trekken. Dit is een effectieve manier om kennis te delen en de boodschap, het merk of het product van jouw bedrijf voor en na het evenement te presenteren.
 

Uitgelicht product op homepage website

Een product om onder de aandacht te brengen? Dat kan door deze uit te lichten op de homepage van onze beurswebsite. De foto van het product linkt door naar het Company Profile waar meer informatie over het bedrijf te vinden is. Er worden slechts enkele producten tegelijkertijd uitgelicht.
 

Homepage take over

Een homepage take-over houdt in dat alle advertentieposities op de homepage door jou gevuld worden. Een effectieve manier om 100% aandacht te genereren voor jouw merk. De take-over is voor drie volle dagen. 

Oktober: € 15.000,00
November: € 20.000,00
December: € 25.000,00

Leads

Promopoint: Promotioneel flyerteam (max. 4 pers.)

Laat een gebrieft team het merk, product of boodschap promoten. Dit team kan ingezet worden om bezoekers naar de stand te sturen of om de dialoog over het merk op gang te brengen. Door het uitdelen van bijvoorbeeld samples of flyers komen zowel aankomende als vertrekkende bezoekers in contact met het merk.

Promopoint: Plaatsing van een promotioneel object

Promoot het merk door het plaatsen van een marketingobject naar keuze, zoals een bestickerde auto of opblaasbaar voorwerp in de buurt van de hoofdentree. Een opvallende manier om in de aandacht van de bezoeker te komen en de dialoog over het merk op gang te brengen.

Promopoint: Plaatsing promotioneel object met flyerteam (max. 4 pers.)

Kies voor the best of both worlds en laat een flyerteam samples of flyers uitdelen, bezoekers naar de stand sturen en/of de dialoog op gang brengen naast een opvallende marketingobject. Het marketingobject trekt de aandacht van de bezoeker waar het flyerteam op in kan spelen.