Fotograaf: Kevin Verkuijssen
Wauw! Met de Marketing Breakfast Club zijn we 2022 goed afgetrapt waarbij het thema 'Radicale Transparantie' werd uitgelicht in een online uitzending. We kijken terug op een succesvolle editie met de inspirerende sprekers Danielle Braun dr., Corporate Antropoloog, Michel Scholte, Minister van de Nieuwe Economie en Volkert Engelsman, CEO van Eosta BV / Nature & More. Om nog even terug te blikken kun je hieronder de foto's bekijken van deze inspirerende ochtend.
Fotograaf: Kevin Verkuijssen
”True Pricing en Radicale Transparantie zijn thema’s die zo snel mogelijk op de agenda moeten van bedrijven en merken. Ik hoop dat we alle aanwezige marketeers geïnspireerd hebben om hier invulling aan te geven binnen hun organisatie.” – Lukas Vlaar
“De urgentie van het onderwerp Radicale Transparantie is tijdens deze Marketing Breakfast Club pijnlijk duidelijk geworden. De sprekers brachten dit met hun verhaal en een best practice-voorbeeld onder de aandacht bij de kijkers en motiveerden hen om hiermee aan de slag te gaan.” – Florentine Rijkmans
“We praten te veel over ‘End-of-pipe’ maatregelen maar waar zit het preventieve? Laten we goede voeding stimuleren en bereikbaar maken!” – Volkert Engelsman
“De factuur van natuur moet worden doorberekend om tot de echte prijs te komen” – Michel Scholte
“We moeten nieuwe totems bouwen: op zoek naar gezamenlijk gedragen verhalen en het gezamenlijke vuur” – Danielle Braun
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!