We hebben er bijna allemaal wel mee te maken: de milieuzones in de grote steden. Of het nu is omdat je horecaonderneming in hartje Amsterdam ligt, je horecaleverancier bent of een bezorgdienst hebt: De lucht moet schoner en er moet zuinig worden omgegaan met energie. Als horecaondernemer is het belangrijk om hierin mee te gaan, of zelfs voorop te lopen, want waar ben jij zonder bevoorrading en wat heb je aan een bezorgdienst die niet overal mag bezorgen?
Aangeboden door: Horecava
Gepubliceerd op: 17 september 2019
In de grotere steden zoals ’s Hertogenbosch, Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Leiden, Maastricht, Rotterdam, Tilburg, Utrecht en Arnhem zijn al milieuzones ingevoerd. Arnhem heeft sinds begin 2019 de strengste regels. Zelfs dieselpersonenauto’s van voor 2004 zijn binnen de zone niet toegestaan. Om ondernemers te ondersteunen werken veel steden mee aan het vinden van oplossingen. Soms bieden steden de mogelijkheid om subsidies aan te vragen voor schonere alternatieven.
De regels per stad zijn nu nog verschillend, het doel is om deze vanaf begin 2020 meer gelijk te trekken. Wil je weten met welke milieuzone-regels jij te maken hebt of krijgt? Neem dan een kijkje op de website milieuzone.nl
Horecava, 365 dagen per jaar online en dit jaar 1 dag virtueel met Horecava Limited. Alles over eten, drinken en buitenhuis slapen, voor en door de foodservice industrie. Persoonlijke ontmoetingen en online verbindingen staan centraal op Horecava(.nl). Hier vind je als horecaprofessional alles over trends, nieuwe producten en diensten.
De ambitie van Thuisbezorgd.nl oprichter Jitse Groen om een platform te creëren waar restaurants en consumenten met elkaar in contact worden gebracht voor het bestellen en bezorgen van maaltijden heeft goed uitgepakt. Afgelopen jaar bestelden 3,5 miljoen Nederlanders gezamenlijk voor 552 miljoen euro aan eten via Thuisbezorgd.nl. SCOOPS ging in gesprek met Kristina Nilsson, PR Manager bij Thuisbezorgd.nl, over de ambities en toekomst van de eten-bestelsite en de sector.
De ambitie van Thuisbezorgd.nl oprichter Jitse Groen om een platform te creëren waar restaurants en consumenten met elkaar in contact worden gebracht voor het bestellen en bezorgen van maaltijden heeft goed uitgepakt. Afgelopen jaar bestelden 3,5 miljoen Nederlanders gezamenlijk voor 552 miljoen euro aan eten via Thuisbezorgd.nl. SCOOPS ging in gesprek met Kristina Nilsson, PR Manager bij Thuisbezorgd.nl, over de ambities en toekomst van de eten-bestelsite en de sector.
De ambitie van Thuisbezorgd.nl oprichter Jitse Groen om een platform te creëren waar restaurants en consumenten met elkaar in contact worden gebracht voor het bestellen en bezorgen van maaltijden heeft goed uitgepakt. Afgelopen jaar bestelden 3,5 miljoen Nederlanders gezamenlijk voor 552 miljoen euro aan eten via Thuisbezorgd.nl. SCOOPS ging in gesprek met Kristina Nilsson, PR Manager bij Thuisbezorgd.nl, over de ambities en toekomst van de eten-bestelsite en de sector.
De ambitie van Thuisbezorgd.nl oprichter Jitse Groen om een platform te creëren waar restaurants en consumenten met elkaar in contact worden gebracht voor het bestellen en bezorgen van maaltijden heeft goed uitgepakt. Afgelopen jaar bestelden 3,5 miljoen Nederlanders gezamenlijk voor 552 miljoen euro aan eten via Thuisbezorgd.nl. SCOOPS ging in gesprek met Kristina Nilsson, PR Manager bij Thuisbezorgd.nl, over de ambities en toekomst van de eten-bestelsite en de sector.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.
Laat als eerste je ervaring achter!