Training: 360° Marketing aanpak voor horecaondernemers

Aangeboden door: Horecava
maandag, 1 maart 2021

Ontdek de 360° marketing aanpak, waarbij we in vogelvlucht doorlopen waar de horecaondernemer op in kan spelen.

Hoe belangrijk is optimale vindbaarheid voor jouw zaak? Hoe zorg je met de juiste marketing ervoor dat jouw horecazaak opvalt? En misschien wel het belangrijkst: Hoe houd je alle ballen hoog binnen de marketing van jouw horecazaak? Daar heeft MijnMarketing.com het 360° Marketing Model® voor ontwikkeld. Een model dat bijdraagt aan het vinden van alle blind-spots in de marketingstrategie en marketingmix. 

Deze sessie draait om opvallen, synergie en het inzetten van de juiste marketingkanalen. Jimé Hoen, directeur/eigenaar van MijnMarketing.com, neemt je in vogelvlucht mee door de 360° marketing aanpak waarmee jij als horecaondernemer direct aan de slag kunt. Zo stoom je jezelf klaar voor de heropening en kun je uitblinken wanneer de lockdown voorbij is. Een goede voorbereiding is nu eenmaal het halve werk.

Alle facetten van marketing komen aan bod, van strategie tot tactiek tot operatie, van online tot offline. Alle middelen moeten in volledige samenhang worden uitgedacht en uitgevoerd. Want, succesvolle marketing gaat verder dan alleen een goede menukaart, een mooie website, goed scorende social media berichten en optimale vindbaarheid.

Hoe zet jij de meest gebruikte middelen in aan de hand van het 360° Marketing Model®. Aan jou de taak om aandacht slim te spreiden op de juiste kanalen om zo in contact te komen met de beoogde doelgroep. Kijk je mee?