Gasten zijn op zoek naar innovatieve smaken en natuurlijkheid en zijn bereidt tot 15,2% meer te betalen voor een perfect geserveerd drankje. Ondernemers die vier smaken Fuze Tea voeren, hebben dan ook tot 33% meer omzet.
Aangeboden door: Horecava
Gepubliceerd op: 4 januari 2021
Fuze Tea wordt inmiddels al in meer dan 25.000 zaken verkocht en heeft zelfs in 2020 wederom groei laten zien. Fuze Tea biedt innovatieve flavours, die nóg harder groeien dan het merk totaal. Het is dan ook het eerste grote icetea merk gemaakt van échte thee en dat proef je.
Benieuwd wat ondernemers zeiden over Fuze Tea toen zij het leerden kennen?
En hoe serveer je nou zo’n heerlijke Fuze Tea? Een perfect serve begint met het speciale Fuze Tea glas, goed gevuld met ijs. Dit premium glas is stapelbaar, heeft een inkeping om het makkelijk in de hand te houden en heeft de perfecte maat voor een glazen flesje.
Vul het aan met een garnering van een partje citroen en een takje munt. Sla de munt even op de achterkant van je hand om de smaken goed vrij te laten komen. Of varieer eens met een partje sinaasappel. Voeg de speciale Fuze Tea stirrer toe aan het glas, zodat de gast naar wens kan roeren, of de garnering wat kan stampen. Deze is van roestvrijstaal, wel zo duurzaam!
Tot slot vul je het glas met een heerlijke smaak Fuze Tea, bijvoorbeeld de groene thee met Mango Kamille of de zwarte thee met Perzik Hibiscus. En het mooiste? Een gast is dus bereid tot 15,2% meer te betalen voor een perfect geserveerd drankje zoals dit.
Nog meer leren dan alleen de Perfect Serve? Om jou te helpen jouw personeel extra te trainen hebben wij het platform Snelle Skills opgericht. Hier leer je, gratis en in korte trainingen, álles van de basics in gastvrijheid tot het maken van de lekkerste cocktails.
Horecava, 365 dagen per jaar online en dit jaar 1 dag virtueel met Horecava Limited. Alles over eten, drinken en buitenhuis slapen, voor en door de foodservice industrie. Persoonlijke ontmoetingen en online verbindingen staan centraal op Horecava(.nl). Hier vind je als horecaprofessional alles over trends, nieuwe producten en diensten.
Bijna 100 initiatieven kregen we binnen voor de #hartvoodehoreca actie. Allemaal goede, creatieve, bijzondere en mooie initiatieven door en voor de branche. De 19 koppige vakjury heeft maar liefst 12 initiatieven genomineerd voor de #hartvoordehoreca tribute. Wie dit zijn wordt bekend gemaakt tijdens Horecava Limited op 1 februari.
Voor de derde keer presenteren Foodservice XS en Horecava de Marketing Breakfast Club tijdens Horecava. Deze ontbijtsessie heeft dit jaar het thema Meaningful Marketing; een trend die door de Corona-crisis alleen maar relevanter is geworden. Wat kunnen we verwachten op 1 februari tijdens de Marketing Breakfast Club?
Van staycation tot privéchef en cocktail-delivery. Zelfs in coronatijd volgen de trends elkaar in hoog tempo op. Wat heeft 2021 voor ons in petto? Tune op maandag 1 februari tijdens de digitale editie van Horecava in voor de trendpresentatie van Entree Magazine! In dit artikel gaan we in op de privéchef: dit een blijvertje?
Net zoals je gewend bent van een normale Horecava, staat ook het programma van Horecava Limited bomvol sprekers, innovaties, kennissessies, start-ups en is er de mogelijkheid om nieuwe producten écht te proeven. Om je te helpen kiezen hebben we verschillende stages en sessies uitgelicht. Want er is zoveel, dat je op sommige momenten gewoon moet kiezen.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.
Laat als eerste je ervaring achter!