Aangeboden door: Horecava
Gepubliceerd op: 23 oktober 2020
In elf categorieën kunnen consumenten hun stem uitbrengen om het beste Foodservice bedrijf of bedrijfsonderdeel te beoordelen. Heb je je nog niet ingeschreven als Foodservice bedrijf of bedrijfsonderdeel? Het kan nog steeds! De verkiezing is nu relevanter dan ooit, door nieuwe beoordelingscriteria waar consumenten op kunnen stemmen. Al aangemeld? Ga dan aan de slag met stemmen verzamelen, want de stemperiode is begonnen!
Aanmelden voor de verkiezing 2021 kan hier!
Om de titel ‘Foodservice Award’ te mogen dragen, moet jouw foodservice bedrijf genomineerd zijn. Hiervoor heb je minimaal 380 beoordelingen nodig. Deze beoordelingen verkrijg je door jouw klanten zowel via online- als offlinemiddelen te motiveren je foodservice bedrijf te beoordelen. We leveren je hier graag de communicatiemiddelen voor aan. Heb je vragen? Neem contact op Gerwin Souman – Organisatie Foodservice Award 2021.
Organisatie Foodservice Award 2021 Printerweg 22 | 3821 AD Amersfoort | 033-2454637 | www.qanda.nl |
Horecava, 365 dagen per jaar online en in 2022 weer een fysiek evenement. Alles over eten, drinken en buitenhuis slapen, voor en door de foodservice industrie. Persoonlijke ontmoetingen en online verbindingen staan centraal op Horecava(.nl). Hier vind je als horecaprofessional alles over trends, nieuwe producten en diensten.
Online Gastheer biedt oplossing voor registratieplicht in horeca. Wie ben je en wat is je telefoonnummer? Die vraag moet horecapersoneel vanaf 10 augustus aan hun gasten stellen.
In Maastricht is er nauwelijks meer ruimte voor nieuwe hotels de komende jaren. Dat blijkt uit een rapport van ZKA Leisure Consultants over de hotelsector van de Limburgse hoofdstad.
Volgens KHN hebben horecaondernemers sinds het begin van de crisis al zeker 5 miljard euro aan eigen geld en middelen in hun restaurants en cafés gestoken om de crisis te overleven. KHN-directeur Dirk Beljaarts legt uit dat spaarrekeningen zijn geplunderd, maar dat ook duizenden euro's die opzij gezet waren voor de studie van de kinderen zijn aangewend om de eigen zaak door de crisis te loodsen.
Makro Nederland en Warsteiner Benelux starten met het leveren van een totaaloplossing voor de horeca. Vanuit de gezamenlijke doelen zijn...
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.
Laat als eerste je ervaring achter!