Aangeboden door: Diversey- alle oplossingen voor een schone en veilige Horeca
Gepubliceerd op: 24 maart 2021
Ben je ervan overtuigd dat u en al uw medewerkers weten wat ze moeten doen om zichzelf en natuurlijk de gasten een veilige omgeving te bieden?
Ter voorbereiding op een hopelijk snelle opening kan Diversey hierbij helpen. We maken een afspraak en bespreken en beoordelen samen het kennisniveau van alle schoonmaakactiviteiten binnen jouw horecabedrijf. Door Diversey Shield kun je erop vertrouwen dat je voldoet aan de hoogste normen en eisen voor reiniging en hygiëne.
Hoe werkt Diversey Shield? Ons salesteam en/of onze Diversey Consulting experts voeren verschillende audits uit, waarbij ze specifiek controleren op producten en protocollen die relevant zijn tegen Covid-19.
Samen creëren we een veilige en gastvrije omgeving voor uw gasten
Diversey
Diversey is een toonaangevend bedrijf dat wereldwijd innovatieve totaaloplossingen op het gebied van professionele reiniging en hygiëne aanbiedt. Ons aanbod omvat totaaloplossingen voor alle professionele toepassingen, inclusief trainingen, logistiek en administratieve ondersteuning. Onze systemen zijn gericht op gebouwenonderhoud, professionele keukenhygiëne, machinale vaatwas, sanitairreiniging, textielverzorging, persoonlijke hygiëne en voedselveiligheid. Onze klanten bevinden zich in alle marktsegmenten. Vanwege ons internationale karakter kunnen...
Vorig jaar kondigde de Europese Commissie het verbod op plastic rietjes aan, dit verbod gaat in 2021 in waardoor veel horecagelegenheden nu al nadenken over een alternatief. Dat alternatief bieden Angelique Vermulm en Sharon de Keijzer met ‘We Use Bamboo.’ Herbruikbare bamboerietjes met een mooi verhaal en een groot gebruiksgemak voor de gast, die ook nog voorzien kunnen worden van een bedrijfsnaam of persoonlijke note.
Wellicht heb je de e-bikes en goupils van FOODLOGICA al wel eens in Amsterdam en, sinds dit jaar ook, in Utrecht zien rondrijden. FOODLOGICA stond afgelopen Horecava op het Start-upLAB, pitchen voor groothandels en hadden grote uitbreidingsplannen. Door de sluiting van de horeca moesten ze hun businessplan aanpassen, maar toch blijven ze positief naar de toekomst kijken.
Midden in de polder staat de blauwe loods van Mycophilia: de duurzame paddenstoelen kwekerij van Wouter Hassing en Marijke Bults. Een disrupter van de markt, want op duurzame wijze zijn zij in staat om paddenstoelen zo te kweken dat deze een alternatief voor vlees kunnen zijn. En dat ook nog eens voor een betaalbare prijs.
Bij bierbrouwerij Gulpener zit duurzaamheid in het DNA. Al sinds de jaren negentig wordt er volop aan MVO gedaan. “Niet omdat het moet”, zegt Clair Bos van Gulpener. “Maar gewoon omdat we daar oprecht in geloven. We denken aan de toekomst en geven graag iets terug.”
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.
Laat als eerste je ervaring achter!