Marketing Breakfast Club 2025

De Marketing Breakfast Club brengt je in één ochtend up to date over ontwikkelingen die relevant zijn voor jou als foodmarketeer.
Op woensdag 15 januari organiseren we de 7e editie van de Marketing Breakfast Club, powered by FoodserviceXs & Horecava. De Marketing Breakfast Club is dé manier om als foodmarketeer het jaar te beginnen: we brengen je in één ochtend up to date over wat er speelt in de dynamische foodservice branche. Daarnaast is het een uitgelezen kans om te netwerken met gelijkgestemden uit het vak. Na 12.00 uur laten we je 'los' op Horecava, waar je je kunt onderdompelen in alle nieuwste foodtrends.
Lees meer over de Marketing Breakfast Club of de organisator FoodserviceXS.
Sprekers
Teun was jarenlang een van de gezichten van De Keuringsdienst van Waarde, een programma dat inzicht geeft in de wondere wereld achter voedsel. Vanuit De Keuringsdienst ontstond ook Tony's Chocolonely, de slaafvrije chocolade waar Teun de naamgever en initiatiefnemer van is. Teun schreef daarnaast verschillende boeken, zoals recent 'De mens is een plofkip' en 'Etenstijd!'.
Alexander Kok besloot om, na tien jaar in diverse marketing- en communicatierollen te hebben gewerkt, in 2024 zijn baan bij Booking.com te verlaten. Het doel? Zijn carrière volledig richten op maatschappelijke impact. Als Food Transition Fellow bij de School for Moral Ambition gebruikt hij zijn ervaring in marketing en digitale analytics om innovatieve oplossingen te ontwikkelen voor de verduurzaming van ons voedselsysteem.