Even offline met ACQ&A: spraakmakend mineraalwater voor échte gesprekken!


Spraakmakend mineraalwater met het doel om mensen meer met elkaar te verbinden, dat is waar het nieuwe mineraalwater merk ACQ&A voor staat. Met ACQ&A wordt het gesprek weer terug op tafel gebracht. ‘Wat is je meest nutteloze talent?’ en ‘Welke uitvinding had jij willen doen?’ zijn slechts een paar voorbeelden van de ACQ&A conversatiestarters. Door middel van vragen aan de binnenkant van het label van het nieuwe premium watermerk raakt de klant niet snel uitgesproken en blijven ze in contact. Verbonden met het internet of met elkaar? Met ACQ&A wil craft soda specialist Sir Joe niets liever dan verbinden, maar nu weer eens offline.

De waterfles is gevuld met zoutarm mineraalwater uit de Kastell bron net over de grens in Duitsland. Het wordt zowel in plat als in bruis aangeboden. Met unieke aspecten, waardoor er een aantrekkelijke marge gehanteerd kan worden, wil ACQ&A de horeca ondernemer aan zich binden. Het hippe design van de fles draagt niet alleen positief bij aan een on-point tafelsetting, maar ook aan de sociale sfeer aan tafel. Heb je inspiratie nodig om het gesprek even smooth te laten lopen of op gang te brengen, kijk dan gewoon even op het unieke ACQ&A label. De luchtige en prikkelende vragen zetten je aan het denken en stimuleren de echte verbinding met elkaar.

           

Kwaliteit voor het lichaam en milieu

Van al die gesprekken (en die biertjes) krijgt de klant een droge mond. Met het verfrissende mineraalwater van ACQ&A op tafel was je mond spoelen nog nooit zo leuk! Fles leeg? De distributeur Sir Joe vult de returnable flessen natuurlijk opnieuw voor je. Zo weten we zeker dat we niet bijdragen aan de plastic soep en verantwoord bezig zijn. Daarnaast zijn de glazen flessen ook nog (statie-)geld waard en kunnen we allemaal makkelijk ons steentje bijdragen. De dagen dat water saai en kleurloos wordt ervaren zijn geteld, want met de ACQ&A flessen heb je altijd wat leuks te vertellen!

De Special Social Club

Om de groei van de offline verbinding extra te stimuleren, wordt er per verkochte liter ACQ&A €0,05 gedoneerd aan De Special Social Club. Dit is een organisatie die feestjes organiseert voor mensen met een beperking. Het overlappende doel, het verbinden van mensen, van de De Special Social Club sluit mooi aan bij het spraakmakende doel van ACQ&A. ACQ&A staat het mooist en smaakt het lekkerst bij de leukste horecagelegenheden. Met het hippe & frisse design van de fles is ACQ&A een fris detail op tafel van de gasten.

       


Ervaringen van anderen 0 ervaringen

Laat als eerste je ervaring achter!

Deel je mening

Blijf op de hoogte

Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Deel dit bericht