Veelgestelde vragen van exposanten

Met deze veelgestelde vragen hopen wij zoveel mogelijk antwoord te geven op je vragen. Mocht je vraag er toch niet tussen zitten, schroom dan niet om contact met ons team op te nemen. Heb je een vraag over het bezoeken van Horecava, kijk dan naar de veelgestelde vragen voor bezoekers.

Vragen over Horecava

Wanneer vindt Horecava plaats?

Vakbeurs Horecava vindt plaats van 9 t/m 12 januari 2023.

Waar vindt Horecava plaats?
Horecava 2023 vindt plaats in RAI Amsterdam.
Het adres van RAI Amsterdam: Europaplein 24 | 1078 GZ Amsterdam | Nederland
Wat is het adres van RAI Amsterdam?
Het adres van RAI Amsterdam: Europaplein 24 | 1078 GZ Amsterdam | Nederland
Wat zijn de openingstijden?

De openingstijden tijdens Horecava 2023:

Maandag 9 januari: 10:00 tot 18:00.
Dinsdag 10 januari: 10:00 tot 18:00.
Woensdag 11 januari: 10:00 tot 18:00.
Donderdag 12 januari: 10:00 tot 17:00.

Mogen kinderen mee naar Horecava?

De minimum leeftijd is 18 jaar. Ook kinderen en baby’s onder begeleiding zijn NIET toegestaan.

Heb je vragen over de op- en afbouwtijden, het aanvragen van (op- en afbouw) badges, het kopen van uitnodigingskaarten en het bestellen van alle benodigdheden voor je stand? In het Exposantenportaal vind je alle benodigde informatie. Hiermee maak je jouw beursdeelname nog succesvoller!

Contactformulier


Vragen over deelname mogelijkheden

Wat zijn de deelname mogelijkheden voor Horecava?

We hebben verschillende thema’s en concepten die aansluiten bij de doelgroep. Hierin kan je een stand afnemen en / of gebruik maken van extra promotie mogelijkheden. De verschillende thema’s bekijk je hier.

Wat zijn de deelname tarieven voor Horecava 2023?

Rebook tarief (geldig t/m 31 januari 2022) – € 174,- per m2

Early Bird tarief (geldig t/m 26 mei 2022) – € 181,- per m2

Regulier tarief (geldig na 26 mei 2022) – € 193,- per m2

+

Eenmalige inschrijfkosten van € 495,-.

Zijn er extra promotiemogelijkheden?

Ja, er zijn extra promotie mogelijkheden. We bieden standaard mogelijkheden en we kunnen samen met jou op maat een pakket maken zodat je het meeste uit jouw beurs haalt. Bekijk de indoor media solutions en outdoor media solutions, of neem direct persoonlijk contact met ons op.

Hoe regel ik transport of logistieke zaken rondom mijn deelname?

Voor alle transport- of logistieke zaken kun je contact opnemen met DB Schencker Logistics Netherlands via telefoonnummer +31 20 549 2790 of email: fairs.amsterdam@dbschenker.com

Operationele vragen

Hoe gaat het met parkeren bij Horecava?

In de webshop van Horecava kunnen exposanten vooraf parkeertickets bestellen. Uiteraard is het ook gewoon mogelijk om via de betaalautomaten bij de parkeergarages voor het uitrijden te betalen.

Tot wanneer kan ik bestellen in de webshop?

Zorg dat je vóór 1 december jouw voorzieningen hebt besteld. Op 1 december sluit de webshop.

Is er tijdens de op- en afbouw stroom?

Ja, stroom is beschikbaar tijdens de op- en afbouw als je dit van tevoren besteld is in de webshop.

Is er catering tijdens de opbouw?

Ja, tijdens de opbouw zijn er diverse cateringplekken open. Details hierover vind je tijdens op- en afbouw op de RAI Live schermen.

Kan ik een extra account voor de webshop aanvragen?

Ja, dat kan! Wil je een extra account stuur dan een mail naar exhibitorservices@rai.nl

Staat jouw vraag hier niet bij?

Neem dan direct contact op met onze Sales Consultants. Zij helpen je namelijk graag verder.

Demi Ridder Senior Sales Consultant
Noortje Slootweg Sales Consultant
Blijf op de hoogte

Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Deel dit bericht
Welkom bij Horecava!

Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!