Veelgestelde vragen

Vragen over registratie

Horecava - vragen over registratie
Hoe kan ik me registreren voor een bezoek aan de Horecava?

Vanaf 12 oktober 2020 is het weer mogelijk om je te registreren voor Horecava.

Dat kan dan hier.

Ik heb al een entreekaart gekocht en krijg alsnog een registratiecode voor een gratis bezoek van een exposant. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Helaas is het niet mogelijk om restitutie te verlenen.

Ik heb een uitnodigingskaart ontvangen. Is dit mijn toegangsbewijs?

Nee, de uitnodigingskaart is niet het toegangsbewijs. Op de uitnodigingskaart staat een registratiecode waarmee een bezoek aan Horecava geregistreerd kan worden. Na registratie wordt er een e-mailbevestiging met barcode verstuurd. Dit is het toegangsbewijs.

Ik heb geen printer, kan mijn e-ticket ook gescand worden?

Ja. E-tickets zijn bij de entree ook te scannen vanaf een smartphone.

Ik krijg een foutmelding tijdens het registratieproces.

Bij problemen of vragen over het bestellen van entreekaarten kan contact worden opgenomen met de registratielijn op  020 549 13 33.

De helpdesk is te bereiken van maandag t/m vrijdag 08.00 – 22.00 uur; zaterdag 09.00 – 22.00 uur; zondag 12.00 – 22.00 uur of via  registreer@rai.nl.

Ik heb geen (uitnodiging met) registratiecode voor een gratis bezoek. Hoe kom ik eraan?

Een exposant kan een uitnodiging met code verstrekken wanneer hij standhouder op Horecava is.

Kan ik korting krijgen op toegangskaarten?

Mochten er acties zijn omtrent toegangskaarten, dan worden deze via onze nieuwsbrief en website bekend gemaakt.

Wat is de geldigheidsduur van mijn toegangsbadge/bezoekersbadge?

Op vertoon van een geldige ID-kaart bij de entree kun je met uw persoonlijke toegangsbadge de beurs meerdere dagen bezoeken. De toegangsbadge is niet overdraagbaar en de ID-gegevens moeten overeenkomen met de gegevens op de badge.

Let op; de barcode wordt geblokkeerd na uitgifte van de badge en kan niet gekopieerd worden.

Waar kan ik terecht met vragen over mijn bezoekersbadge?

Bij vragen kan contact worden opgenomen met RAI Registratie,  020 549 13 33, openingstijden: maandag t/m vrijdag 08.00 – 22.00 uur; zaterdag 09.00 – 22.00 uur; zondag 12.00 – 22.00 uur of  registreer@rai.nl.

Vragen over Horecava

Horecava - over Horecava
Waar vindt de Horecava plaats?
Horecava vindt plaats in RAI Amsterdam.

Wanneer vindt de Horecava plaats?

Horecava 2021 vindt 11 t/m 14 januari 2021 plaats in RAI Amsterdam.

Wat is het adres van de RAI Amsterdam?

Europaplein 24 | 1078 GZ AMSTERDAM | Nederland

Wat zijn de openingstijden?

De openingstijden zijn:

Maandag 11 januari 10.00 – 18.00 uur
Dinsdag 12 januari 10.00 – 18.00 uur
Woensdag 13 januari 10.00 – 18.00 uur
Donderdag 14 januari 10.00 – 18.00 uur
Welke standhouders zijn aanwezig op de Horecava 2021?

Bekijk de lijst met exposanten van Horecava 2021.

Is er een plattegrond beschikbaar voor bezoekers?

Bij de entree vind je de plattegrond van Horecava. Ook is de plattegrond beschikbaar op de Horecava website en app die via een mobiel te bereiken is.

De algemene RAI plattegrond is te raadplegen via www.rai.nl.

Plattegrond 2020

Waar kan ik informatie vinden over innovaties en nieuwe producten?

Bekijk de genomineerden voor de Innovation Award. De Horecava Innovation Award is een wedstrijd waarin de jury de meest innovatieve producten in één van de segmenten kiest. De awards worden tijdens Horecava uitgereikt.

Wat is er te doen op Horecava?

Bekijk de Horecava website, onder het kopje ‘Programma‘ kun je het programma van dag tot dag zien.

Welke activiteiten vinden plaats tijdens de beurs?

De activiteiten die tijdens de beurs plaatsvinden zijn terug te vinden in het Programma en onder segmenten.

Is de Horecava toegankelijk voor particulieren en/of kinderen?

Horecava is alleen toegankelijk voor vakbezoekers. De minimum leeftijd is 18 jaar. Ook kinderen en baby’s onder begeleiding zijn NIET toegestaan.

Hoe kan ik mijn bezoek zo efficiënt mogelijk voorbereiden?

Bereid je bezoek aan Horecava voor door de exposantenlijst en online plattegrond te gebruiken.

Vragen over parkeren bij RAI Amsterdam

Horecava vlaggen bij RAI Amsterdam
Waar kan ik parkeren?

RAI Amsterdam beschikt over ruime parkeerfaciliteiten onder en rondom het gebouw. Daarbij bieden wij zo’n 30 elektrische oplaadpunten. Bij grote evenementen is de capaciteit niet altijd toereikend en worden ook verder afgelegen terreinen gebruikt. Dan worden voor het vervoer van en naar de RAI gratis en frequent rijdende pendelbussen ingezet. Er wordt verwezen naar deze terreinen via bebording op de openbare weg en/of politie.

Bezoekers van grote evenementen, waaronder Horecava, wordt geadviseerd om gebruik te maken van het openbaar vervoer. Van treinstation Amsterdam RAI is het 10 minuten lopen naar het RAI-gebouw.

Voor meer informatie kijk op 9292.nl »

Wat kost het parkeren bij RAI Amsterdam?

Parkeren in en om het RAI gebouw kost € 4,50 per uur met een maximum van € 26,00 per dag. Een dagkaart bestellen via de parkeerwebshop kost € 21,00.

Is er voldoende parkeergelegenheid bij RAI Amsterdam?

RAI Amsterdam beschikt over ruime parkeerfaciliteiten onder en rondom het gebouw. Echter, gezien het grote aantal bezoekers worden soms ook de parkeerterreinen aan de rand van Amsterdam ingezet. Volg de borden P-RAI. Vanaf de externe parkeerterreinen worden gratis pendelbussen ingezet naar de RAI.

Krijg ik een uitrijkaart bij het inrijden?

Bij het inrijden van de RAI parkeergarage wordt het kenteken van de auto gelezen door een camera. Een uitrijkaart wordt niet uitgegeven en is niet nodig. Betaal voor het uitrijden bij de parkeerautomaat door het kenteken in te voeren. Bij de uitgang wordt het kenteken opnieuw gelezen waarna de slagboom automatisch opent.
Het is mogelijk om bij de parkeerautomaat een kwitantie te vragen, dit kan bij het betalen worden aangegeven.

Beschikt de RAI over parkeerplaatsen voor mindervaliden?

Jazeker. Mensen die in het bezit zijn van een officiële Europese Gehandicaptenparkeerkaart (GPK) kunnen parkeren op speciale parkeerplekken. Deze plekken bevinden zich dicht bij de uitgang naar het complex. Mindervaliden betalen het reguliere RAI parkeertarief.

Is het ook mogelijk om een mindervalide parkeerplek te boeken?

Nee, het is niet mogelijk om een mindervalide parkeerplek te boeken. RAI beschikt over een aantal mindervaliden parkeerplekken, mochten deze al bezet zijn dan zal een parkeerwachter helpen een geschikte parkeerplek te vinden.

Wat is de maximale doorrijhoogte van de RAI parkeergarages?

De maximale doorrijhoogte in de RAI parkeergarages is 1,90 meter. Voor de P4 geldt 2,70 meter.

Is het mogelijk om een parkeerplek per uur te reserveren?

Nee, het is niet mogelijk om een parkeerplek per uur te reserveren.

Welke betaalmogelijkheden zijn er bij RAI Parking?

Betalen kan met iDEAL, VISA, MasterCard of American Express.

Zijn de RAI-parkeergarages beveiligd?

De parkeergarages van RAI Amsterdam zijn uitgerust met diverse camera’s. Ook worden er regelmatig rondes gelopen door beveiliging. Parkeren is op eigen risico.

Zie hiervoor de Algemene Bezoekersvoorwaarden

Wat doet RAI Amsterdam met de kentekengegevens?

De kentekengegevens staan in ons Parkeer Management Systeem tot het moment van uitrijden, tenzij sprake is van een reservering op kenteken in welk geval de kentekengegevens gebruikt worden voor de uitvoering en nazorg van de reservering. De gegevens worden niet gedeeld met partijen anders dan RAI Amsterdam, tenzij wij dit moeten doen op basis van een wettelijke verplichting. Er is geen koppeling met het RDW.

Worden mijn kentekengegevens gedeeld met de belastingdienst of andere instellingen?

Nee, de kentekengegevens worden niet gedeeld met de belastingdienst of gecontroleerd door de RDW, tenzij RAI Amsterdam de gegevens moet verstrekken op basis van een wettelijke verplichting.

Nog vragen over parkeren?

Neem dan contact met ons op via raiparking@rai.nl

Vragen over MijnHorecava – persoonlijke profielpagina

Horecava - Handig de vernieuwde horecava app
Kan ik meerdere personen tegelijkertijd registreren voor een beursbezoek in MijnHorecava?

Dat is helaas niet mogelijk. MijnHorecava is een persoonlijke omgeving die gelinkt is aan je persoonlijke e-mailadres. Er kan één persoon per e-mailadres geregistreerd worden.

Collega’s registreren voor een bezoek aan de beurs? Maak dan voor ieder een MijnHorecava account aan met hun persoonlijke e-mailadres.

Vergeet niet hen te laten weten dat ze hun persoonlijke omgeving kunnen gebruiken om hun beursbezoek voor te bereiden.

Moet ik bij iedere beurseditie een nieuw account aanmaken?

Nee, dat is niet nodig. Bij een volgende editie kan dezelfde login, van MijnHorecava, gebruikt worden.

Als ik verschillende beurzen bezoek in de RAI, moet ik dan meerdere accounts aanmaken?

Nee, je het is niet nodig om voor elke beurs een account aan te maken. Je hebt 1 account voor alle RAI Amsterdam georganiseerde beurzen. Inloggen kan via desbetreffende beurswebsite.

Wat gebeurt er als ik mijn social media account(s) koppel?

Met een Facebook, Twitter of LinkedIn account kun je inloggen op MijnHorecava. Dit is handig aangezien er dan dezelfde inlog gebruikt kan worden en geen aanvullende gebruikersgegevens onthouden hoeven te worden.

Indien er toestemming wordt gegeven om gegevens te publiceren, dan wordt de profielfoto getoond op de website en eventueel andere communicatie-uitingen van Horecava.

Waar kan ik mijn gegevens aanpassen en wat gebeurt er met mijn gegevens?

Persoonlijke gegevens kunnen eenvoudig worden aangepast binnen MijnHorecava door bij het desbetreffend onderdeel op het potloodje te klikken, de gegevens aan te passen en deze daarna op te slaan.

Indien het beursbezoek wordt geregistreerd via MijnHorecava worden de gegevens uit MijnHorecava gebruikt voor de bezoekersregistratie. Wordt er geregistreerd voor een andere beurs dan worden de bij ons bekende NAW-gegevens en e-mailadres gebruikt. Zo hoeft dit niet steeds opnieuw te worden ingevuld.

Hoe kan ik inloggen op MijnHorecava?

Ga naar MijnHorecava in de topnavigatie (rechter hoek bovenin) op de website. Log vervolgens in met een social account of e-mailadres en wachtwoord.

Nog geen login? Klik dan op ‘Registreer’.

Vragen over Amsterdam

Horecava- Amsterdam
Wat zijn de belangrijkste toeristische trekpleisters van Amsterdam?

Op deze website is allerlei informatie over Amsterdam te vinden.

Waar vind ik een leuk restaurant om 's avonds te dineren?

In de directe omgeving van RAI Amsterdam bevinden zich diverse winkels, restaurants en supermarkten.

Meer informatie over restaurants in Amsterdam »

Vragen over NS treinkaart

NS Treinkaart Horecava
Hoe bestel ik een NS-dagretour met korting?

Tijdens je registratie voor Horecava kan een NS-dagretour met korting worden besteld.

Meer informatie en uitleg »

Hoe kan ik met het e-ticket reizen?

Het e-ticket dient als vervoerbewijs voor in de trein. Legitimatie is verplicht aangezien het een persoonsgebonden e-ticket betreft.

De voorwaarden staan vermeld op het e-ticket zelf.

Voor vragen kan dag en nacht contact worden opgenomen met de NS klantenservice,  030 751 51 55 (lokaal tarief).

Ik heb geen registratiebevestiging en dus ook geen link naar mijn e-ticket ontvangen?

Indien je de registratiebevestiging niet ontvangen hebt, neem dan contact op met  registreer@rai.nl. Je gegevens worden dan gecontroleerd en de registratiebevestiging nogmaals verstuurd.

Ik heb mijn NS e-ticket verzilverd, maar ik wil graag op een andere dag reizen. Kan ik dat nog wijzigen?

Nee, na verzilvering van het treinticket kan niet meer gewijzigd worden.

Ik wil graag met de trein naar Horecava. Hoe gaat dat in z'n werk?

Bestel bij de Horecava registratie een NS-dagretour met korting. Geldig vanaf elk NS-station in Nederland naar NS-station RAI. Dit NS dagretour is persoons- en trajectgebonden en alleen geldig tijdens beursdagen.

 

  • Zodra de betaling binnen is, wordt er een aparte registratiebevestiging per e-mail verstuurd, met een directe link naar de NS webshop (inclusief couponcode).
  • Deze couponcode dient geactiveerd te worden in de NS webshop (volg de directe link in de e-mailbevestiging).
  • Samen met een geldig identiteitsbewijs kan er gereisd worden naar Horecava op de gewenste dag, op maandag t/m donderdag na 9.00 uur.

3 maanden voorafgaand aan het evenement, kan via de NS website de NS couponcode(s) geactiveerd worden en het treinticket in de vorm van een e-ticket, bevestigt, gedownload en uitgeprint worden.

Bekijk de NS-voorwaarden »

Met vragen over het activeren en downloaden van het reeds bestelde ticket kan je dag en nacht contact opnemen met de NS klantenservice  030 751 51 55 (lokaal tarief).

Ik wil meerdere NS tickets tegelijk bestellen kan dat?

Dit is helaas niet mogelijk, per registratie kan 1 NS ticket worden aangeschaf.

Is het NS product ook los te kopen?

Nee, het aanbod geldt altijd in combinatie met een toegangskaart of registratie voor Horecava.

Kan ik ook op een later tijdstip nog een NS ticket aan mijn registratie toevoegen?

Ja, dat kan. In de bevestigingsmail staat een optie om de registratie te wijzigen. Klik op de link in de e-mail voor de mogelijkheid om alsnog een NS-dagretour te bestellen.

Hoe activeer ik mijn NS e-ticket?

In de webshop van de NS.

In de e-mailbevestiging staat een link.
Klik op de link in deze mail, een persoonsgebonden couponcode wordt automatisch ingevuld in het juiste vak. Het enige wat nog ingevuld moet worden is naam, geboortedatum en reisdatum. Wanneer deze gegevens bevestigd zijn, wordt het e-ticket verzilverd en als PDF toegestuurd.

Algemene vragen

Horecava - algemene vragen
Kan de RAI mij helpen bij het vinden van een hotel?

RAI Hotel Services helpt graag bij het vinden van hotelaccommodatie.

Meer informatie »

Het is tevens mogelijk online hotelaccommodatie te reserveren.​

Ik ben iets vergeten/kwijtgeraakt tijdens een bezoek aan RAI Amsterdam, waar kan ik terecht?

Wij plaatsen al onze gevonden voorwerpen online.

Kijk op iLost om te zien of het voorwerp gevonden is »

Staat het voorwerp na een week nog niet op onze website? Dan hebben wij het helaas niet gevonden.

Staat het verloren voorwerp er wel tussen? Geef dit dan snel aan!

Door het beantwoorden van een paar vragen, weten we zeker wie de eigenaar van het voorwerp is. Daarna is het eenvoudig: haal het gevonden voorwerp op of laat het thuisbezorgen.

Vragen over Bereikbaarheid

Horecava- Bereikbaarheid
Hoe bereik ik de RAI?

Zie de website voor de mogelijkheden per auto, taxi en openbaar vervoer.

Hoe bereik ik de RAI per trein?

Bij de registratie kunnen bezoekers een uniek NS-ticket bestellen. Met korting reizen Horecava bezoekers met een NS-dagretour 2e klas vanaf elk NS-station in Nederland naar het NS-station Amsterdam RAI, op maandag t/m donderdag na 9.00 uur.

Lees de voorwaarden »

Hoe kom ik met het openbaar vervoer bij RAI Amsterdam?

Per metro en bus
Iedere 5 minuten rijdt metro 52 vanuit het centrum van Amsterdam (Amsterdam CS) richting Zuid (halte Europaplein). Metrolijn 52 stopt voor de deur en vormt een ideale verbinding met het Amsterdamse stadshart.
Vanaf NS-station Amsterdam Amstel is de RAI het best te bereiken met metro 51 of bus 65 richting KNSM eiland (halte Scheldeplein). Metro 51 heeft tevens verbinding met Amsterdam Centraal Station. Vanaf Amsterdam Sloterdijk is de RAI het best te bereiken met metro 50 richting Gein (halte station Amsterdam RAI).

Per trein
NS-station RAI ligt op 300 meter van de RAI en heeft regelmatig verbinding met station Amsterdam-Duivendrecht, station Amsterdam-Amstel en station Schiphol, die zijn aangesloten op het internationale intercitynet. Meer informatie via de NS Reisplanner.

Per vliegtuig
Met de auto, trein, taxi of bus is het 15 minuten reizen van Schiphol Airport naar RAI Amsterdam. Op Schiphol.nl staat een overzicht van actuele vluchtinformatie, aansluitend vervoer naar de RAI en zakelijke faciliteiten op de luchthaven.

Hoe bereik ik RAI Amsterdam met de auto?

RAI Amsterdam ligt aan de ringweg A 10 (Afslag S109 RAI). Direct bij het naderen van Amsterdam via de autosnelweg A1 (Amersfoort/ Amsterdam), A2 (Utrecht/Amsterdam) of A4 (Den Haag/ Amsterdam) wordt de RAI aangegeven op de ANWB-borden. RAI Amsterdam ligt direct aan de ringweg (afslag 9). Vanaf de afslag is de route naar de parkeergarages aangegeven.

Met navigatiesystemen kunt u navigeren naar: Europaplein 24, 1078 GZ Amsterdam.
De ‘P-RAI’ borden zijn echter leidend.

Welk adres kan ik gebruiken voor mijn navigatie?

Europaplein 24, 1078 GZ Amsterdam.

Wat is de reistijd van RAI Amsterdam naar het stadscentrum?
  • Per auto/taxi: ± 10 minuten (kan langer duren tijdens de spits)
  • Per metro: ± 6 minuten vanaf halte Europaplein (direct voor de deur)
Wat is de prijs van een taxi vanaf RAI Amsterdam?
  • naar het stadscentrum: ± € 18,00
  • naar het Centraal Station: ± € 22,00

Vragen over toegang tot het RAI complex

Photo © Darryl Adelaar
Is het mogelijk om voor de beurs de standlocatie en gebouwfaciliteiten te bekijken?

Jazeker, graag laten wij onze exposanten de standlocatie en het nieuwe gebouw zien voor de start van de beurs. We raden aan om, voor een eerste indruk, de plattegrond te bekijken.

Zijn huisdieren en assistentiehonden (hulphonden) toegestaan in RAI Amsterdam?

Huisdieren zijn niet toegestaan in RAI Amsterdam. Assistentiehonden (hulphonden) zijn welkom, maar er gelden wel enkele afspraken. Neem hiervoor contact op met  corcom@rai.nl.

Ik zit in een rolstoel, mag mijn begeleider gratis mee naar binnen?

Ja, alleen indien in het bezit van een eigen rolstoel. Alleen de begeleider krijgt op vertoon van een invalidenkaart een gratis toegangskaart voor begeleiders, verkrijgbaar bij de kassa van Horecava. Zelf moet er uiteraard een toegangskaart gekocht worden. Indien j niet in het bezit bent van een invalidenkaart maar wel denkt hiervoor in aanmerking te komen dan kun je ons hiervan per mail op de hoogte stellen.

Uitzondering:
Wanneer er een rolstoel van RAI Amsterdam wordt geleend heeft de begeleider geen gratis toegang.

Wat zijn de voorzieningen van mindervaliden/ rolstoelgebruikers?

Horecava is prima toegankelijk voor mindervaliden en rolstoel gebruikers. De gangpaden van Horecava zijn allemaal vlak en ruim opgezet. In het gebouw zijn liften en invalidentoiletten aanwezig. Mensen die in het bezit zijn van een officiële gehandicaptenparkeerkaart (GPK) kunnen zich melden bij de loge van de P7-parkeergarage, deze is te bereiken door de route P RAI 7 te volgen, van daar uit verwijzen wij naar de beste parkeerplaats. Ook met gehandicaptenparkeerkaart (GPK) geldt het reguliere RAI parkeertarief.

Het is mogelijk om via RAI Amsterdam een rolstoel in bruikleen te krijgen. Reserveren vooraf is noodzakelijk, stuur een e-mail naar frontoffice@rai.nl met:

  • Naam
  • Telefoonnummer
  • Datum van ophalen
  • Event/beursnaam

Een geldig legitimatiebewijs is nodig bij ophalen.

Wat doet RAI Amsterdam aan haar beveiliging?

RAI Amsterdam volgt als professionele beurs- en congresorganisatie vanzelfsprekend de maatschappelijke ontwikkelingen op de voet. Afdeling Safety & Security staat daarbij in nauw contact met de diverse bevoegde overheidsinstanties. RAI Amsterdam streeft naar een goede balans tussen veiligheid en gastvrijheid, zodat op een aangename manier Horecava bezocht kan worden.

Staat het antwoord op je vraag er niet bij?

Voor algemene vragen en vragen over toegangskaarten en registratie neem contact op met ons call center via  020 549 13 33 of  registreer@rai.nl.

Vragen over de faciliteiten in RAI Amsterdam

Fotografie: Kevin Verkruijssen
Hoe vind ik mijn weg in de RAI?

In de RAI hangen 700 beeldschermen, het zogenaamde RAILive! systeem. Op deze beeldschermen worden hallen, zalen en evenementen weergegeven maar ook hoe laat het is en waar men zich in de RAI bevindt.

Tevens hangen op strategische plekken in de RAI plattegronden met een duidelijke legenda.

Kan ik in de RAI een rolstoel lenen?

Tijdens Horecava is het mogelijk om een rolstoel in bruikleen te krijgen. Reserveren vooraf is noodzakelijk, stuur een e-mail naar frontoffice@rai.nl met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Telefoonnummer
  • Datum van ophalen
  • Naam te bezoeken beurs

Het lenen van een rolstoel is gratis. Wel vragen wij een contante borg van €50,00. De contante borg wordt geretourneerd bij het inleveren van de onbeschadigde rolstoel.
Een geldig legitimatiebewijs is nodig bij ophalen.

Mag er in RAI Amsterdam gerookt worden?

Nee, in navolging van de Europese tabakswet is ook RAI Amsterdam per 1 juli 2008 rookvrij. Het rookverbod geldt in alle RAI-gebouwen, inclusief cateringlocaties en parkeergarages. Ook tijdens op- en afbouw is roken binnen niet meer toegestaan!

Voor rokers zijn buiten speciale rookzones gecreëerd. Houd er rekening mee dat wanneer buiten gerookt gaat worden, er een stempel bij de entrees gehaald moet worden zodat het beursgebouw weer betreden kan worden.

De overheid legt boetes op aan personen en organisaties die zich niet aan de wet houden. RAI Amsterdam is bij overtredingen dus strafbaar en zal boetes waar mogelijk door belasten aan organisaties of individuen. Om dit zo veel als mogelijk te voorkomen, zullen wij rokers actief attenderen op het rookbeleid. Daarnaast rekenen wij op ieders medewerking!

Is er een garderobe?

Ja, tegen betaling van €2,00 kan een jas in de garderobe achterlaten worden. Een tas kan tegen extra kosten ook worden ingeleverd bij de garderobe.

Zijn er kluisjes aanwezig?

Helaas, zijn er tijdens Horecava geen kluisjes. Wel kan er gebruik gemaakt worden van onze garderobe.

Zijn er in RAI Amsterdam ook geldautomaten aanwezig?

In de entrees van het RAI complex tref je een geldautomaat aan van de ABN AMRO Bank en ING Bank. Bij de informatiebalies in de diverse entrees kan geïnformeerd worden naar de exacte locaties waar geld kan worden opgenomen.

TIP: pin van tevoren en voorkom lange wachtrijen bij de geldautomaat.

Welke catering mogelijkheden zijn er beschikbaar?

RAI Amsterdam biedt een grote hoeveelheid cateringmogelijkheden aan voor exposanten en bezoekers. Voor ieder wat wils, van Aziatisch tot Westers eten.

Waar kunnen we iets eten of drinken?

Verspreid over de hele beurscomplex zijn er cateringpunten aanwezig.

Is er gratis wifi beschikbaar?

Ja, er is overal gratis wifi beschikbaar tijdens Horecava.

Is er een gebedsruimte aanwezig?

Ja, er is een gebedsruimte. De gebedsruimte beschikt over een wasruimte en twee aparte cabines waar mensen van alle religies rustig kunnen bidden of mediteren. De gebedsruimte is altijd open en bereikbaar via Entree D op niveau -1. De twee cabines waarin mensen kunnen bidden en/of mediteren zijn, per cabine, afsluitbaar vanaf de binnenkant.

Het antwoord op mijn vraag staat er niet bij...

Voor algemene vragen en vragen over toegangskaarten en registratie neem contact op met ons call center via  020 549 13 33 of  registreer@rai.nl.

Blijf op de hoogte

Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Deel dit bericht