Pssst! Voeg Horecava aan je startscherm toe. Met 1 klik het laatste horecanieuws!

Veelgestelde vragen

Heb je een technische storing? Stel direct je vraag in onze chat (rechtsonderin je scherm).



Vragen “Registratie”

Hoe kan ik me registreren voor Horecava Limited?

Voor Horecava Limited worden bezoekers persoonlijk uitgenodigd. Vanaf begin januari 2021 worden de uitnodigingen per e-mail verstuurd en kan er geregistreerd worden voor het virtuele event.

Kan ik een collega uitnodigen om mee te kijken? Kan ik een extra code ontvangen?

Ja, stuur een mail naar registreer@rai.nl met vermelding van het e-mailadres en functie van je collega. Wij zullen dan een registratiecode toezenden. De persoon moet werkzaam zijn in de horeca branche.

Kan ik meerdere personen tegelijkertijd registreren voor een virtueel eventbezoek in MijnHorecava?

Dat is helaas niet mogelijk. MijnHorecava is een persoonlijke omgeving die gelinkt is aan je persoonlijke e-mailadres. Er kan één persoon per e-mailadres geregistreerd worden.

Ik krijg een foutmelding tijdens het registratieproces.

Bij problemen of vragen over het bestellen van  de virtuele entreekaarten kan contact worden opgenomen met  registreer@rai.nl.

Ik heb geen (uitnodiging met) registratiecode voor een gratis deelname. Hoe kom ik eraan?

Horecava Limited is een online event en alleen toegankelijk voor personen werkzaam in de wereld van eten, drinken en buitenshuis slapen. Stuur je verzoek naar registreer@rai.nl en vermeld hierbij waar je werkzaam bent en wat je functie is. Op basis hiervan beoordelen wij of we je een gratis registratie link kunnen toezenden.

Ik heb geen code ontvangen.

Dit kan verschillende redenen hebben. Wij sturen uitsluitend uitnodigingen naar bezoekers die afgelopen jaren de beurs bezocht hebben en van wie het e-mailadres bij ons bekend is.

Voldoe je hier wel aan, dan kan het zijn dat je e-mailadres nog niet met de mailing mee is gegaan. Maar bekijk voor de zekerheid ook even je spambox.

Mocht je vermoeden dat je de mail wel had moeten ontvangen en deze niet bij je aangekomen is dan kun je dat ook controleren. Als je op deze link klikt, dan kun je de e-mail met de codes die eerder naar je verzonden is, opnieuw laten verzenden. Indien je niet op de verzendlijst staat en er dus niet eerder al een mail is verzonden, krijg je daar ook bericht van. Je code opvragen kun je maar eenmalig doen, dus bewaar de mail met codes goed!

Ik wil nog een extra code ontvangen, kan dat?

Horecava is een vakbeurs voor professionals uit de foodservice branche. Wij nodigen daarom alleen mensen die hierin werkzaam zijn uit. Sta je in ons bestand dan heb je 2 codes ontvangen; één voor jezelf en één voor een collega. Het is niet mogelijk om nog meerdere codes aan te vragen.

Ik heb geen Kvk nummer, hoe kom ik daar aan?

Omdat de Horecava een vakbeurs is, is het voor particulieren niet mogelijk om de beurs te bezoeken. Je dient in het bezit te zijn van een Kamer van Koophandel nummer om je te kunnen registreren voor de Horecava. Je kunt het KvK-nummer van jouw werkgever of jouw onderneming hier opzoeken.

Waar kan ik terecht met andere vragen over registratie?

Je kunt je vragen ook stellen in de chat rechtsonder in je scherm of een mailtje sturen naar RAI Registratie: registreer@rai.nl.

Vragen “Horecava Limited”

Wat is er te doen op Horecava Limited?

Bekijk de Horecava website, onder het kopje ‘Programma‘ kun je het programma van moment tot moment zien.

Hoe kan ik mijn bezoek zo efficiënt mogelijk voorbereiden?

Bereid je  online bezoek aan Horecava Limited voor door de speciale Horeava Limited pagina te bekijken.

Wanneer kan ik alle sessies terug kijken op het platform?

Alle sessies worden opgenomen en zullen in de loop van februari online komen op het platform.

Als ik een vraag heb tijdens een sessie, hoe stel ik die dan?

Je kan vragen voor de sprekers stellen via de online chat in de desbetreffende sessie.

Vragen “Mijn Horecava”

Hoe kan ik inloggen op Horecava Limited?

Ga naar Inloggen in de topnavigatie (rechter hoek bovenin) op de website. Log vervolgens in met een e-mailadres en wachtwoord (of social account). Let op: je moet je wel eerst het registratieproces doorlopen om ook de verschillende stages en streams te kunnen bekijken.

Wat gebeurt er als ik mijn social media account(s) koppel?

Met een Facebook, Twitter of LinkedIn account kun je inloggen op MijnHorecava. Dit is handig aangezien er dan dezelfde inlog gebruikt kan worden en geen aanvullende gebruikersgegevens onthouden hoeven te worden.

Indien er toestemming wordt gegeven om gegevens te publiceren, dan wordt de profielfoto getoond op de website en eventueel andere communicatie-uitingen van Horecava.

Waar kan ik mijn gegevens aanpassen en wat gebeurt er met mijn gegevens?

Persoonlijke gegevens kunnen eenvoudig worden aangepast binnen MijnHorecava door bij het desbetreffend onderdeel op het potloodje te klikken, de gegevens aan te passen en deze daarna op te slaan.

Indien het bezoek wordt geregistreerd via MijnHorecava worden de gegevens uit MijnHorecava gebruikt voor de bezoekersregistratie. Wordt er geregistreerd voor een ander event dan worden de bij ons bekende NAW-gegevens en e-mailadres gebruikt. Zo hoeft dit niet steeds opnieuw te worden ingevuld.

Vragen “Horecava Tastings”

Ik heb mijn tasting box niet ontvangen. En nu?

Neem contact op via klantenservice@thetastinggames.com.

Blijf op de hoogte

Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Deel dit bericht