Grip op gastvrijheid ondanks personeelstekort

Digitaliseren staat bij veel horecaondernemers niet op het menu. De horeca is een van slechts gedigitaliseerde sectoren. Logisch, het is toch een mensen-sector? Toch zullen bedrijven moeten digitaliseren om gastvrijheid te kunnen blijven bieden.


Digitaliseren staat bij veel horecaondernemers niet op het menu. De horeca is één van de slechts gedigitaliseerde sectoren. Logisch, het is toch een mensen-sector? Toch zullen bedrijven moeten digitaliseren om gastvrijheid te kunnen blijven bieden. Digitalisering biedt nieuwe kansen, maar heeft dit ook invloed op het contact met de klant en de gastvrijheid? Niet alleen het personeelstekort ook consumenten zullen in de drang naar meer gemak van horecabedrijven verwachten dat ze meer digitaal aanwezig zijn. Voordeel? Uit onderzoek blijkt dat bedrijven die digitaliseren winstgevender zijn. Ook in de horeca.

Klik hier voor meer informatie.

Over de spreker:

Jos Klerx is sectormanager horeca, recreatie en toerisme bij Rabobank. Hij richt zich op alle trends en ontwikkelingen in deze sectoren, waar het volgens hem draait om ontmoeten en beleven. Daarnaast is hij sparringpartner voor menig horecabedrijf.


Deel dit bericht
Blijf op de hoogte

Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met artikelen, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Deel dit bericht
Welkom bij Horecava!

Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!