Surpriseat stond afgelopen editie bij ons op het Start-upLAB en was een van de genomineerden voor de Horecava Innovation Award 2020. Bij Surpriseat is de business het automatisch genereren van een verrassingsdiner bij een van de deelnemende restaurants, welke wordt gematcht aan de gast op basis van zijn/haar profiel.
Aangeboden door: Horecava
Gepubliceerd op: 11 mei 2020
Surpriseat heeft om de horecaondernemer te ondersteunen en ze een hart onder de riem te steken korting bij aankoop van een verrassingsdiner.
‘SurpriSeat geeft korting weg van eigen marge, om gasten een voordelig verrassingsdiner te laten boeken. Alle diners die worden geboekt worden verdeeld over de verschillende deelnemende restaurants. Zo proberen we alvast een ‘zekerheidje’ te creëren voor de horeca die nu verplicht gesloten is en straks hard moet opbouwen om deze klap te kunnen verwerken.’
‘Daarnaast proberen wij zo ook onze start-up te laten bestaan en in de toekomst nog veel meer beleving aan de gast in de horeca te kunnen bieden.’
Horecava, 365 dagen per jaar online en dit jaar 1 dag virtueel met Horecava Limited. Alles over eten, drinken en buitenhuis slapen, voor en door de foodservice industrie. Persoonlijke ontmoetingen en online verbindingen staan centraal op Horecava(.nl). Hier vind je als horecaprofessional alles over trends, nieuwe producten en diensten.
Nocto; het data gedreven social media platform voor de horeca dat mensen met horecaondernemingen in real-time met elkaar verbindt. In de Nocto app kunnen gebruikers actuele foto's en video's delen en bekijken, en zij hebben een overzicht van deals en activiteiten. Aangesloten horecabedrijven kunnen op een effectieve, snelle en goedkope manier mensen aantrekken en een relatie met hen opbouwen. Sinds 1 juli is er een nieuwe ‘stoplicht’ feature. Hiermee kunnen horeca locaties aangeven hoe druk het is (bij groen is er nog plek, bij geel zijn er nog wat plekjes beschikbaar en rood betekent dat het vol is.)
Wat weet jij van allergenen? Test nu je kennis met de gratis SVH e-learning Allergenen!
Ik ben Jurrian van Lenthe. 34 jaar jong en samen met mijn compagnon Henk-Jan Broeksma zijn we een jaar geleden No Sugar Daddies gestart. Wij kennen elkaar al ruim 15 jaar sinds we als huisgenoten in een studentenhuis in Groningen woonden.
Met het platform ‘Help de Horeca’ werken Koninklijke Horeca Nederland, Heineken, Vrumona, Van Duijnen, Sligro, Maxxium, Van Geloven en nog vele andere horecapartners samen om horecaondernemers te ondersteunen in deze moeilijke periode én om consumenten binnenkort weer te kunnen laten genieten van de horeca.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.
Laat als eerste je ervaring achter!