Lead Tactics


Op een betrokken manier verzorgd Lead Tactics de online marketing voor hotels, restaurants en evenementenlocaties. Voor jouw bedrijf zetten wij doelgericht de online middelen in om de potentiële doelgroep om te zetten naar gasten. Dit doen we aan de hand van onze bewezen online strategie, die ervoor zorgt dat jouw bedrijf kan profiteren van de winstgevende mogelijkheden op online gebied.

WAAROM ONZE STRATEGIE SUCCESVOL IS:

Lead Tactics is in staat om voor jouw hotel, restaurant of evenementenlocatie een strategie op maat te ontwikkelen die meebeweegt met de online ontwikkelingen, markt, doelgroep en visie van jouw bedrijf.

Aan de hand van 20+ jaar ervaring in de horeca, evenementen en IT weten wij namelijk doelgericht de juiste online marketinginstrumenten in te zetten en af te stemmen op de in kaart gebrachte behoeften. Niet weten we alleen meer omzet voor jouw bedrijf te realiseren, maar zorgt onze strategie er ook voor dat jouw bedrijf niet volledig afhankelijk is van externe boekings- of reservering platformen.

De afgelopen jaren hebben wij voor diverse bedrijven binnen de hospitality en evenementenbranche gezorgd voor online succes, van restaurants en beachclubs tot aan hotels en evenementenlocaties.

WAT WIJ VOOR JOU KUNNEN DOEN:

Geen gast of gezelschap is hetzelfde. Onze expertise gaat dan ook ver en reikt de volle breedte en diepte van de digitale kanalen. Zo kunnen wij voor jouw hotel, restaurant of evenementenlocatie een complete oplossing bieden, waarmee we ervoor zorgen dat verschillende groepen binnen jouw potentiële doelgroep na hun online reis een offerte aanvraag, kamerboeking en/of reservering doen.
Onze op maat gemaakte online strategie, jouw hoogste rendement.


Neem contact op met Lead Tactics

Berichten van Lead TacticsNog geen berichten gepost door Lead Tactics

Ervaringen van anderen 0 ervaringen

Laat als eerste je ervaring achter!

Deel je ervaring met deze leverancier

Blijf op de hoogte

Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Deel dit bericht