L1NDA B.V.


Wij zijn L1NDA

Wij zijn jouw online werkplatform, die medewerkers, werkgevers en leveranciers met elkaar verbindt.

De nummer 1 personeelsplanner

Wij geloven dat horeca mensenwerk is. Een tevreden, goed samenwerkend team is daarom essentieel voor een gezond horeca bedrijf. De sfeer binnen het team is hierbij alles bepalend: het beïnvloedt de collegialiteit, de betrokkenheid met de werkgever en de gastvrijheid. Wij stimuleren dit door het aansturen, beheren en uitbetalen van personeel weer simpel en leuk te maken. L1NDA biedt een gebruiksvriendelijke, cloud-based oplossing voor personeelsplanning en urenregistratie die door het plannen weer leuk te maken de bedrijfsefficiëntie verhoogt en de sfeer binnen het team verbetert.

Zo begon het

Het idee voor L1NDA is ontstaan bij het Crea Café in Amsterdam. Oprichter Wouter Suren werkte hier al jaren als beheerder en werd dagelijks geconfronteerd met de frustraties rond het roosteren en bijhouden van de urenregistratie. In samenwerking met zijn baas heeft hij een oplossing ontworpen die perfect aansluit op de wensen van cafés, restaurants en hotels, maar tegenwoordig ook efficiënt toe te passen is in andere branches.


Log in om een berichtje te sturen naar deze leverancier.
Neem contact op met L1NDA B.V.

Deel dit bericht
Blijf op de hoogte

Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Deel dit bericht
Welkom bij Horecava!

Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!