inONE


Hoe het begon

Succesvolle ondernemingen beginnen vaak met een goed idee. Een innovatieve oplossing voor een prangende vraag. In oktober 2004 komen de Leidse vrienden Léon Belt en Martijn en Rogier Bruin met zo’n idee. Ze starten inONE, een bedrijf dat state-of-the-art bestelsoftware ontwerpt en ontwikkelt voor horeca leveranciers en haar klanten.

Wat vooraf ging

Tijdens zijn bijbaan bij restaurant de Poort van Leyden, valt het Rogier op dat zijn chef veel tijd kwijt is met het plaatsen van bestellingen. Hij besluit in het kader van zijn studie onderzoek te doen naar de bestelmethodiek tussen horeca en leveranciers. Eén van zijn belangrijkste bevindingen is dat het bestelproces hopeloos ouderwets verloopt. Zo spreken mensen over en weer antwoordapparaten in en versturen ze faxen om bestellingen te plaatsen. Dit zorgt voor veel ruis – onverstaanbare en onleesbare berichten – wat meer dan eens resulteert in onjuiste leveringen Rogier bedenkt een oplossing en deelt die met Léon en Martijn: een bestelsysteem voor de horeca.

Het idee

Iedere horeca-onderneming kan online via één punt, de inONE Bestelbox, bij al haar leveranciers bestellen. Dat klinkt anno nu behoorlijk simpel, en dat is het ook, maar 15 jaar geleden was het spectaculair.

Eén van de allereerste apps

De heren weten enkele leveranciers te overtuigen en gaan aan de slag. Nog voordat Apple en Samsung hun eerste smartphones lanceren, ontwikkelt inONE een mobiele applicatie om de besteller meer bewegingsvrijheid te geven. Zo kun je met onder andere de HTC S100 via het mobiele netwerk een bestelling indienen bij een leverancier.


Neem contact op met inONE

Berichten van inONENog geen berichten gepost door inONE

Ervaringen van anderen 0 ervaringen

Laat als eerste je ervaring achter!

Deel je ervaring met deze leverancier

Blijf op de hoogte

Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Deel dit bericht