Eén app voor het beheer van je back-of-house! Succesvolle en een onsuccesvolle foodbedrijven lijken erg op elkaar. Het verschil zit hem in hoe goed ze hun troeven kunnen inzetten.
Je centrale hub voor ingrediënten, recepten en menu’s, met geautomatiseerde berekening van de foodcost, margecontrole en allergenencontroles. Overal, altijd en op elk apparaat toegankelijk. Vlieg door je bestelroutine dankzij bestelsuggesties op basis van de werkelijke sales en reële voorraadstatus. Bestel bij je leveranciers met een druk op de knop.
Bespaar tijd op voorraadtellingen. Krijg een uitgebreid overzicht van je voorraad. Maak verbinding met je POS om live updates te krijgen over de voorraadstatus en voorraadwaarde. Weet wat te bestellen en wanneer. Je bent altijd in orde met de HACCP-voorschriften. Verzamel HACCP-registraties en bewaar ze veilig in de cloud. Plan je HACCP-routine en bewaak digitaal de uitvoering van taken.
Ben je klaar voor next-level mise-on-place? Bepaal het aantal porties en ontvang een gedetailleerde lijst met taken, inclusief voorbereidingshoeveelheden. Volg makkelijk de prestaties van je keukenteams op. Koppel je POS met Apicbase. Versterk je menu-engineering met actuele salesdata en vergelijk de kostenefficiëntie met de populariteit van je gerechten. Krijg inzicht in de winstgevendheid van je recepten.
Beheer je zaak makkelijk en efficiënt
Ontdek de restaurant management software van Apicbase. Centraliseer recepten, menu's, foodcosts, voorraad, bestellingen en verkoopanalyses in één dashboard. Volg de prestaties van elke verkooppunt.
Samberstraat 3
2060 Antwerpen
België
+32479434355
sales@apicbase.com
https://get.apicbase.com/nl/
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!