Personeel

Makkelijk en veilig inklokken met Horeko Triage

Aangeboden door: Horeko B.V.
donderdag, 30 juli 2020

Horeko uit Amersfoort heeft begin juni een handige vragenfunctie voor haar inkloksysteem voor horecapersoneel gelanceerd.

Horeko uit Amersfoort heeft begin juni een handige vragenfunctie voor haar inkloksysteem voor horecapersoneel gelanceerd. Met deze nieuwe tool kunnen horecaondernemers namelijk snel, efficiënt en zorgvuldig controleren of personeel dat inklokt aan de coronavoorschriften voldoet. “Een extra steuntje voor horecabedrijven om veilig te werken”, aldus Marvin van Dongen, CEO van Horeko.

Horeko is een innovatief bedrijf dat graag meedenkt met haar klanten. Met de nieuwe feature speelt de leverancier van software-oplossingen voor de horeca in op de coronaprotocollen. Zo moeten horecaondernemers bijvoorbeeld dagelijks aan de hand van een aantal vragen controleren of personeel geen symptomen hebben. Daarvoor is deze feature als extra stap ingebouwd bij het inkloksysteem van Horeko.

Controlevragen bij het inklokken

“Veel van onze klanten gebruiken onze touchscreen PC (Horeko Operator) om in te klokken. Dit is het ideale moment om gelijk deze extra check te doen. Want direct nadat een medewerker met vingerafdruk, pincode of RFID tag heeft ingeklokt, wordt hij of zij door middel van de controlevragen gecheckt. Zo weet je gelijk of ze aan de voorwaarden voldoen om coronaproof aan de slag te kunnen”, legt Marvin van Dongen (CEO Horeko) uit. Daarnaast wordt de vragenprocedure meteen geregistreerd.

Protocollen als basis

De vragenfunctionaliteit oftewel triage voor medewerkers is toegevoegd aan het personeelsmanagementsysteem Employee Manager van Horeko. Daarmee is deze nieuwe functionaliteit een uitbreiding op het bestaande systeem.
De triage is gebaseerd op de checklist die werkgeversorganisatie KHN in haar coronaprotocol heeft opgenomen. Marvin van Dongen (CEO Horeko): “Natuurlijk houden we de triage actueel op basis van de inzichten van het RIVM en KHN.”

Inspelen op actuele ondernemersvragen

Horeko heeft sinds de uitbraak van het coronavirus in een snel tempo nieuwe toepassingen uitgerold. Tijdens de lockdown zijn nieuwe features toegevoegd aan de bestaande en veelgebruikte software-oplossingen zoals Kitchen Manager (voor keukenmanagement) en Employee Manager (voor personeelsmanagement). Ze speelt daarbij direct in op actuele ondernemersvragen zoals het registreren van weggegooide voorraden of niet-ingeklokte uren in verband met de lockdown.

Gratis en vrijblijvende demo

Horeko is een leverancier van software-oplossingen specifiek voor de horeca. Deze tools zijn erop gericht ondernemers te helpen hun horecazaak meer winstgevend en efficiënt te maken. Denk hierbij aan kostprijsberekening, menu engineering en HACCP. Maar ook bijvoorbeeld online roosteren, urenregistratie en documentbeheer. Probeer het zelf via een gratis en vrijblijvende demo van 30 dagen. Je vraagt deze aan via onderstaande button:

Gratis demo? Vraag nu aan!