De horeca heeft het zwaar, dat weet iedereen. Daarom springen verschillende bedrijven van buiten de horeca in met mooie initiatieven. Zo ook Yellowtail (management consulting bureau), zij besteden 50% van de kosten die ze normaal maken voor bijvoorbeeld zakelijke lunches nu aan hun favorieten horecazaken.
Om ze te helpen, te bedenken voor de het lekkere eten en drinken, de goede service en omdat we we samen sterk staan en ze een #hartvoordehoreca hebben. Matthijs Mons, partner bij Yellowtail geeft op LinkedIn aan: “Het raakt ons om te zien dat de horeca zo ontzettend de dupe is van de strijd tegen Corona, daarom hebben wij besloten om onze huislevernaciers financieel een beetje te steunen zo lang ze hun deuren gesloten moeten houden.”
Onder andere restaurant Porterhouse uit Naarden mag op de steun van Yellowtail rekenen. ”In voor en tegenspoed wordt Yellowtail daar altijd met open armen ontvangen. Nu doen wij heel graag wat terug. Maar als alleen Yellowtail dit doet zet dat nog geen echte zoden aan de dijk. Pas als veel meer bedrijven ook zoiets zouden doen, helpen we de horeca echt serieus”, aldus Matthijs Mons.
Zijn er nu ook geen zakelijke lunches, etentjes, borrels meer bij jou op de zaak, denk er dan eens over na om (een deel van) dit geld te doneren aan de zaken waar jij normaal zo vaak komt. Alle beetjes helpen, zeker in deze zware tijden.
Foto(credits): Porterhouse