Marketing Breakfast Club

Tijdens de Marketing Breakfast Club kijken we hoe jij, met jouw merk(en), de stap kunt zetten naar maatschappelijk verbeterend ondernemen. We presenteren inspirerende voorbeelden van zowel binnen als buiten de foodservice branche. Let op! Voor de Marketing Breakfast Club is een aanvullend ticket nodig.


Marketing Breakfast Club op Horecava

Hot Topic

Value for society at large, dát is Social Brand Impact. Welke positieve impact maakt een merk in de maatschappij? Als onderdeel van de samenleving wordt, vooral door millenials, verwacht dat jouw merk bijdraagt aan een betere wereld. Van maatschappelijk verantwoord naar maatschappelijk verbeterend ondernemen.

Learning

Tijdens de Marketing Breakfast Club kijken we hoe jij, met jouw merk(en), de stap kunt zetten naar maatschappelijk verbeterend ondernemen. We presenteren inspirerende voorbeelden van zowel binnen als buiten de foodservice branche.

Network

Het is tijdens een goede bak koffie en een informeel ontbijt het ideale moment om andere marketeers uit de branche te ontmoeten. Daarnaast leer je van zowel je collega’s als de sprekers en is het aan jou om ook jouw kennis te delen met de andere marketeers.

Trendtour

Na de ochtendsessie nemen we je onder leiding van Food Inspirations mee op trendtour over de beurs. Waarbij we onder andere het TrendLAB bezoeken. Daarnaast geeft je Marketing Breakfast Ticket gratis toegang tot Horecava om ook op eigen gelegenheid de beurs te bezoeken.

Sprekers Marketing Breakfast Club

Aljan de Boer
13 januari 09:15 Breakfast Club

Naast zijn werk bij TrendsActive is Aljan veelgevraagd spreker, bestuurslid bij het Platform Innovatie in Marketing (PIM) en auteur van het jaarlijkse PIM trendrapport. Tijdens de Marketing Breakfast Club neemt hij ons mee in de wereld van Social Brand Impact.

Soufiane Belil
13 januari 09:45 Breakfast Club

Soufiane Belil vertelt ons alle ins en outs van het merk Fritz-Kola. Onder meer over de twee oprichters die de zaken duurzaam aanpakken, bijvoorbeeld door uitsluitend duurzame ingrediënten te gebruiken en fritz-kola te bottelen in recyclebare flessen.

Bert van Son
13 januari 10:05 Breakfast Club

Hoe overtuig je (potentiële) klanten om nooit meer broeken te kopen die zijn gemaakt onder slechte omstandigheden in lage lonen landen? Waar alleen maar niet biologisch katoen voor is gebruikt? Hoe krijg je investeerders zover om in een impactvolle organisatie te investeren? Waar het niet alleen om dividenduitkeringen gaat maar ook sociale impact die je samen maakt.

Jaap Korteweg
13 januari 10:40 Breakfast Club

Jaap Korteweg is 9e generatie boer en founding father van De Vegetarische Slager. Hoe besluit iemand die is opgegroeid op een boerderij tussen de koeien op het Nederlandse platteland om Vegetarische Slager te worden? Ontmoet Jaap Korteweg op onze Marketing Breakfast Club op 15 januari 2020!

Boek je ticket

Populaire artikelen
Wat anderen ook bekijken Ontdek meer op Horecava
Blijf op de hoogte

Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Deel dit bericht