MARKETING BREAKFAST CLUB

Marketing Breakfast Club: speciaal voor alle marketeers in de foodservice branche.

Horecava en Foodservice XS brengen je op woensdagochtend, 15 januari 2020 in één ochtend up to date over het hot topic: Social Brand Impact. Doe inspiratie op, vergroot je kennis, breid je netwerk uit en leer van interessante showcases en andere marketeers.

Leden van FoodserviceXs hebben gratis toegang. Niet-leden betalen een kennismakingsprijs van slechts € 150,- (excl. BTW). Wees er snel bij want VOL=VOL!

Programma

08:00 uur Breakfast
09:00 uur Welkom Lukas Vlaar
09:15 uur Aljan de Boer - TrendsActive
09:45 uur XsTalk - Soufiane Belil - Fritz Kola
10:05 uur XsTalk - Bert van Son - Mud Jeans
10:25 uur Toilet stop
10:40 uur Jaap Korteweg - De Vegetarische Slager
11:25 uur Uitreiking Foodservice Marketing Awards
12:10 uur Afsluiting
12:15 uur Start rondleiding over de Horecava, incl. lunchbites

HOT TOPIC

Value for society at large, dát is Social Brand Impact. Welke positieve impact maakt een merk in de maatschappij? Als onderdeel van de samenleving wordt, vooral door millenials, verwacht dat jouw merk bijdraagt aan een betere wereld. Van maatschappelijk verantwoord naar maatschappelijk verbeterend ondernemen.

LEARNING

Tijdens de Marketing Breakfast Club kijken we hoe jij, met jouw merk(en), de stap kunt zetten naar maatschappelijk verbeterend ondernemen. We presenteren inspirerende voorbeelden van zowel binnen als buiten de foodservice branche. 

NETWORK

Het is tijdens een goede bak koffie en een informeel ontbijt het ideale moment om andere marketeers uit de branche te ontmoeten. Daarnaast leer je van zowel je collega's als de sprekers en is het aan jou om ook jouw kennis te delen met de andere marketeers.

TRENDTOUR

Na de ochtendsessie nemen we je onder leiding van Food Inspirations mee op trendtour over de beurs. Waarbij we onder andere het TrendLAB bezoeken. Daarnaast geeft je Marketing Breakfast Ticket gratis toegang tot Horecava om ook op eigen gelegenheid de beurs te bezoeken.

De Marketing Breakfast Club is dé plek voor alle marketeers uit de Foodservice branche.

Marketing Breakfast Club 2019 werd beoordeeld met een 8,2

Sprekers

Aljan de Boer

Aljan de Boer werkt als strateeg bij TrendsActive, een internationaal innovatiebureau dat sociaal-cultureel onderzoek doet naar wereldwijde trends. Vanuit deze inzichten helpt Aljan organisaties hun klanten beter te begrijpen en te bedienen. Naast zijn werk bij TrendsActive is Aljan veelgevraagd spreker, bestuurslid bij het Platform Innovatie in Marketing (PIM) en auteur van het jaarlijkse PIM trendrapport. Tijdens de Marketing Breakfast Club neemt hij ons mee in de wereld van Social Brand Impact.

Bert van Son

Hoe overtuig je (potentiële) klanten om nooit meer broeken te kopen die zijn gemaakt onder slechte omstandigheden in lage lonen landen? Waar alleen maar niet biologisch katoen voor is gebruikt? Hoe krijg je investeerders zover om in een impactvolle organisatie te investeren? Waar het niet alleen om dividenduitkeringen gaat maar ook sociale impact die je samen maakt.

Jaap Korteweg

Jaap Korteweg is 9e generatie boer en founding father van De Vegetarische Slager. Hoe besluit iemand die is opgegroeid op een boerderij tussen de koeien op het Nederlandse platteland om Vegetarische Slager te worden? Ontmoet Jaap Korteweg op onze Marketing Breakfast Club op 15 januari 2020!

Soufiane Belil

Soufiane Belil vertelt ons alle ins en outs van het merk Fritz-Kola. Onder meer over de twee oprichters die de zaken duurzaam aanpakken, bijvoorbeeld door uitsluitend duurzame ingrediënten te gebruiken en fritz-kola te bottelen in recyclebare flessen.