We staan aan het begin van een decennium waarin grote stappen gemaakt moeten worden op het gebied van duurzaamheid. De tijd van greenwashing is voorbij, bedrijven zullen nu echt moeten laten zien wat hun impact is op mens en milieu. Sterker nog: bedrijven zullen de katalysator zijn in de verandering op weg naar een aarde die in balans is. Bedrijven die echt een verschil willen maken streven naar regeneratie, naar een klimaatpositieve balans waarbij ze meer teruggeven aan de aarde dan dat ze van haar afnemen. Overcompenseren, zodat de aarde beetje bij beetje weer in balans kan komen.
De vijfde Marketing Breakfast Club, ons eerste lustrum, staat in het teken van klimaatpositiviteit. Ga jij mee op weg? Lees meer over de Marketing Breakfast Club op deze pagina.
De Marketing Breakfast Club is een initiatief van Horecava met Foodservice Xs. FoodserviceXs is hét kennisnetwerk voor marketeers in de foodservice branche. Onze workshops, online uitzendingen en trendtours zijn informatief, relevant, inspirerend en verrassend. Het opdoen van concreet toepasbare kennis en de ambitie om (persoonlijk en zakelijk) te groeien staan centraal.