MijnHorecava

Naast online nu ook met extra’s voor het live event!

Met een Mijn Horecava account heb je op dit moment 365 dagen per jaar toegang tot het online platform van Horecava. Vanaf medio december zal het gedeelte ‘Mijn Horecava event’ gereed zijn. In ‘Mijn Horecava event’ vind je alle info over het evenement op één plaats bijeen en biedt het functionaliteiten waardoor je het maximale uit je bezoek kan halen. Een nieuwe stap in de ontwikkeling van ons Horeca-platform. Hopelijk kunnen we je volgend jaar nog meer nieuwe mogelijkheden aanbieden. Hierover later meer!

Horecava online mogelijkheden

We kunnen ons voorstellen dat het handig is om nog even toe te lichten wat je allemaal op ons online platform kunt doen wanneer je een account hebt aangemaakt.

  • Favorieten: Als eerste kun je met je Horecava account op het platform alle nieuwsberichten, leveranciers en nieuwe producten opslaan in je persoonlijke favorieten. Heb je dus een leuk artikel, interessante leverancier of nieuw product gezien? Druk dan op het hartje en je slaat het direct op in je eigen persoonlijke favorieten.
  • Contact opnemen: Direct meer weten over getoonde nieuwe product of leverancier? Dat is heel eenvoudig; je kunt direct contact opnemen met alle leveranciers door ze een berichtje te sturen. Dit kan zowel op basis van een leverancier die je hebt gespot in de leveranciersmodule maar ook op basis van een nieuw product die je hebt gezien.
  • Beoordelen: Je kunt alle leveranciers en nieuw geïntroduceerde producten zelf beoordelen en uiteraard ook de ervaringen van andere collega’s lezen. Op elke leveranciers- en productpagina vind je een reviewblok waarbij je met je eigen Horecava account je mening kunt delen!

Nieuw: Mijn Horecava event

Alle Horecava-info op 1 plek bijeen, met handige extra’s
Op dit moment werken we hard aan een nieuwe service: ‘Mijn Horecava event’. Met deze nieuwe mogelijkheid bieden we je de gelegenheid om (vooraf en tijdens het event) het maximale uit je bezoek aan Horecava te halen. Wat kan je verwachten?

  • In de Horecava-app vind je alle info die je nodig hebt, als bijvoorbeeld de deelnemerslijst, plattegrond en productinformatie op één plek bij elkaar.
  • Niet meer zoeken, je toegangsbewijs voor je bezoek aan Horecava 2022 is ook in de app opgeslagen.
  • Voeg theatersessies of andere programmaonderdelen die je niet wil missen direct toe aan je agenda.
  • Snel overzicht van wie en wat is waar te vinden op basis van relevante thema’s.
  • Maar ook biedt het een mooie geheugensteun; in de app kan je bijvoorbeeld je favoriete leveranciers en exposanten opslaan.
  • En wil je vooraf een afspraak inplannen met een exposant of collega? Maak dan gebruik van de ‘connect’-optie.

Vanaf medio december kun je hier direct mee aan de slag. We houden je per mail op de hoogte en hopen volgend jaar nog meer features aan te bieden!

Registreer je nu voor Horecava | 8, 9, 10, 11 januari 2024 | RAI Amsterdam