Hrbs is een service model voor verse kruiden, gewassen en kiemgroenten. De kernwaarden van Hrbs zijn:
Wij baseren al onze keuzes vanuit deze waarden, om de ervaring die wij brengen vanuit ons bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Het gemeenschappelijke doel van onze founders? Om steden leefbaarder te maken door groene oplossingen te introduceren die de groeiende hoeveelheid stedelijke mensen kan voeden. Sinds 2014 maken zij de wereld groener met hun groen architectuurbedrijf MOSS en sinds 2017 is Hrbs gegroeid als een bedrijf met high-end klanten zoals Circl (ABN AMRO), The Greenhouse (Albron), Google HQ en Michelin-ster restaurant, Pure C.
Onze kwekers zijn gecertificeerd en ervaren, zij produceren onze Hrbs-trays gevuld met kruiden, cressen en eetbare bloemen, plus een grote verscheidenheid aan bladgroenten. Door hun centrale locaties in Nederland is het mogelijk om onze klanten lokaal eten te bieden en daarmee Foodmiles te reduceren. Naast ons doel om lokaal voedsel te produceren, is het ook een prioriteit om het belang van dit onderwerp te tonen en het op de wereldwijde agenda te plaatsen.
In 2030 zullen 2 van de 3 mensen in de stedelijke omgeving wonen. Daarom is het belangrijk om na te denken over een wereldwijde oplossing voor het voeden van al deze mensen en hiermee rekening te houden met de Food-miles en overige uitdagingen waar steden momenteel mee te maken hebben. Met Hrbs zien we het als onze missie om een blauwdruk te ontwikkelen die lokale voedselproductie overal mogelijk kan maken.
info@hrbs.com
https://www.hrbs.com/
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!