Horeca Wedstrijden Entree Magazine

Entree Awards 2023: dit zijn de 13 winnaars

Aangeboden door: Entree Magazine
donderdag, 30 november 2023

Het zit er weer op: de Entree Awards 2023! De elf beste nieuwe horecazaken, Best Bartender én Horecaondernemer van het Jaar gingen naar huis met hun prijs. Hieronder lees je welke bedrijven en horecaprofessionals wonnen!

OVER DE ENTREE AWARDS

Een onafhankelijke vakjury met o.a. trendwatchers, horecaondernemers en foodies bezocht afgelopen maanden 55 genomineerde horecabedrijven (50 nieuwe zaken en 5 die al járenlang aan de top staan). Ook werden twee persoonsgebonden prijzen uitgereikt: de Horecaondernemer van het Jaar en Best Bartender. Voor deze laatste titel werd een competitiedag gehouden, onder leiding van een vakjury.

DIT ZIJN DE 13 WINNAARS VAN DE ENTREE AWARDS 2023

1. Winnaar in de categorie 'Best New Hotel < 20 Rooms'
2. Winnaar in de categorie 'Best New Hotel 60+ Rooms'
3. Winnaar in de categorie 'Best New Dine & Drink Concept < 150 guests'
4. Winnaar in de categorie 'Best New Dine & Drink Concept > 150 Guests'
5. Winnaar in de categorie 'Best New Cocktailbar'
6. Winnaar in de categorie 'Best New Restobar'
7. Winnaar in de categorie 'Best New Cafe'
8. Winnaar in de categorie 'Best New Beachclub'
9. Winnaar in de categorie 'Best New Scale Up Concept'
10. Winnaar in de categorie 'Best New Restaurant Design'
11. Winnaar in de categorie 'Best All Day Classic'
12. Winnaar in de categorie 'Horecaondernemer van het Jaar'
13. Winnaar in de categorie 'Best Bartender'

TRENDS

Iris Kranenburg, juryvoorzitter en hoofdredacteur van Entree Magazine: “Naast aandacht voor goed werkgeverschap zagen we dat ondernemers nu harder dan ooit werken. Door het personeelstekort en de hoge inkoopkosten zie je dat ook in grote horecabedrijven ondernemers weer zelf op de vloer én meer aan het roer staan.” Trends zag de jury ook: “De opkomende populariteit van ‘restobars’, schaalbare horecaconcepten en cocktails vielen op. En we zien steeds meer ondernemers die hun personeel mede-eigenaar maken van het bedrijf, een slimme manier om betrokkenheid te creëren.”