Marketing Breakfast Club

Op woensdag 10 januari 2024 organiseren FoodserviceXs en Horecava de 'Marketing Breakfast Club' tijdens Horecava 2024 in RAI Amsterdam. We brengen jou als marketeer in één ochtend (08.30 - 12.00 uur) up to date over een actueel maatschappelijk onderwerp. Dit jaar is het thema: Digitale transformatie & AI.

Het doel van digitale transformatie is om je organisatie wendbaarder, efficiënter en meer klantgericht te maken en om te blijven voldoen aan de veranderende eisen van de moderne digitale wereld. Tot zover een no brainer. Digitale transformatie gaat echter ook gepaard met strategische, praktische en ethische vragen. Wat vraagt digitale transformatie van je organisatie(cultuur)? Hoe kun je AI inzetten in je dagelijkse werkzaamheden? Hoe kun je AI gebruiken om een optimale klantbeleving te creëren? En wat zijn de gevaren als het gaat om privacy, discriminatie en (het ontbreken van) regulering?"

Registratie voor de volgende Marketing Breakfast Club opent later dit jaar.

Marketing Breakfast Club
Marketing Breakfast Club

Sprekers

Jim Stolze

Jim Stolze

Jim Stolze is schrijver en ondernemer. Met zijn bedrijf Aigency levert hij oplossingen op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI) aan grote bedrijven, volgens Japanse media ook wel: "hét uitzendbureau voor artificial intelligence". Jim neemt ons deze ochtend mee in wat de digitale transitie betekent voor onze branche, maar met name welke oplossingen het kan bieden.

Rina Joosten

Rina Joosten

Rina Joosten is co-founder van Pera, een tech scale-up dat Artificiële Intelligentie (AI) inzet voor het beter en snellen matchen van kandidaten in het sollicitatieproces. Door geavanceerde technologie in te zetten, hoopt ze de menselijke vooroordelen in het besluitvormingsproces rondom het aannemen van mensen te elimineren. Tijdens haar bijdrage vertelt Rina hoe AI je dagelijkse werkzaamheden kan vergemakkelijken.

“De Marketing Breakfast Club is de ideale gelegenheid voor marketeers om geïnspireerd te raken over de thema’s en trends van vandaag de dag. Daarnaast is het event de perfecte locatie om te netwerken met andere marketeers in onze branche, onder het genot van een heerlijk ontbijt.”

Emma Duijst - van Twillert, Marketing Communicatie bij Market Food Group

"Nieuwe invalshoeken, ludieke acties, toffe sprekers, confronterende feiten en creatieve samenwerkingen. Dat is wat mij iedere keer weer enthousiasmeert de on- & offline bijeenkomsten van FoodserviceXs te bezoeken. Horecava is voor mij dan ook een speeltuin of moet ik zeggen ‘de snoepwinkel’ waar al deze (smakelijke) innovaties samenkomen. Een mooi platform om trends & ontwikkelingen te aanschouwen, collega’s uit de foodservicebranche te ontmoeten en verrast te worden door het ondernemende gedachtegoed van onze toekomst: Gen Now!"

Lonneke Geurtz, Head of Concept & Innovation bij Compass Group Nederland

"Een goede start van het jaar: de Marketing Breakfast Club! Bijpraten met mede-marketeers, proosten (met een kop koffie) op het nieuwe jaar en vooral een ochtend vol inspiratie met door interessante sprekers en het bezichtigen van vernieuwende concepten op de Horecava."

Irene van Echtelt-Heere, Marketing Manager Foodservice bij Dr. Oetker Professional