Horecava | 13 - 16 januari 2020

CUSTOMIZATION: WAT IS JOUW PROFIEL?

In de wereld Customization krijg je op basis van jouw profiel, DNA of voorkeur een heerlijke cocktail met bijpassende barbites. Op basis van vijf vragen zoals “welke hond past bij jou?” wordt je profiel vastgesteld. Voor ieder profiel is er een speciale gin-tonic (met of zonder alcohol?), een spannende koffiecocktail, een verrassende bite of een cheeseburger met kaas passend bij je profiel. Daarnaast is er van 6 personen DNA afgenomen en presenteren wij hun persoonlijke menu op maandag 13 januari en krijg je inspiratie rondom DNA food. Zo vergroot deze customization de verbinding met én de experience van de gast.

Dankzij de digitale revolutie beschikt de consument 24/7 over informatie en kan hij producten en services bestellen. De consument laat zich graag inspireren maar is kritischer dan ooit. Hij past sneakers aan naar eigen voorkeur en stelt maaltijden samen naar eigen smaak.

Organisaties transformeren van massa naar persoonlijke communicatie en service. De consument verwacht kwaliteit en een consistente merkbeleving toegespitst op individuele wensen en behoeften.

Eten en drinken wordt steeds meer gebruikt om lifestyle en persoonlijkheid uit te drukken. Voedingsadvies wordt gebaseerd op specifiek jouw profiel, DNA of bloedgroep. Om consumenten in de toekomst écht goed te bedienen, worden productlijnen gecreëerd op basis van het biologisch materiaal van individuen. Iedereen zijn eigen productlijn!