Horecava | 13 - 16 januari 2020

WOW FACTOR MET CUSTOMAZATION

In de wereld Customazation op het TrendLAB staat de klantreis van het individu centraal. Er is een cocktailbar, waar de bartender niet tegenover maar naast de gast staat. De verbinding én de experience met de gast wordt hierdoor vergroot. In plaats van aanbodgericht is het vraaggericht, waarbij je op basis van jouw “mood”, DNA of voorkeur een biertje, cocktail, mocktail of gepersonaliseerde cappuccino krijgt met bijpassende hapjes. De geserveerde gerechten en drankjes zijn een smaakexplosie met een giga WOW factor waarin kwaliteit en design centraal staan.

Dankzij de digitale revolutie beschikt de consument 24/7 over informatie en kan hij producten en services bestellen. De consument laat zich graag inspireren maar is kritischer dan ooit. Hij past sneakers aan naar eigen voorkeur en stelt maaltijden samen naar eigen smaak.

Organisaties transformeren van massa naar persoonlijke communicatie en service. De consument verwacht kwaliteit en een consistente merkbeleving toegespitst op individuele wensen en behoeften.

Eten en drinken wordt steeds meer gebruikt om lifestyle en persoonlijkheid uit te drukken. Voedingsadvies wordt gebaseerd op specifiek jouw profiel, DNA of bloedgroep. Om consumenten in de toekomst écht goed te bedienen, worden productlijnen gecreëerd op basis van het biologisch materiaal van individuen. Iedereen zijn eigen productlijn!