Horecava | 13 - 16 januari 2020
Word panellid, deel je mening, denk mee over ontwikkelingen en spaar snel voor waardebonnen
Word lid van het panel, genaamd Foodservice Denktank, en geef je mening over diverse onderwerpen in de branche. Als professional uit de segmenten restaurants, cafetaria en bar/café brengen we je samen met andere panelleden bij elkaar. Dit doen we op verschillende (online) manieren en momenten door het hele jaar heen. Met behulp van jouw input, spelen we beter in op de behoeftes van de doelgroep bij het ontwikkelen van producten en concepten en het introduceren hiervan. De Foodservice Denktank is een initiatief Marketing4Results en Sligro met Horecava als partner.
Non-alcoholische dranken in bar/cafés en restaurants
Maaltijdbezorging door cafetaria's
Bekendheid Fairtrade Week
Volgende onderzoek: Premium fastfood
Kerst begint net na de zomer: help de chef met inspiratie!
Voordelen
Door onderdeel te zijn van de Foodservice Denktank, heb je verschillende voordelen:
•
Je spaart snel én makkelijk voor Sligro-waardebonnen in ruil voor jouw deelname
•
Je denkt samen na over ontwikkelingen in de markt
•
Je mening wordt gebruikt om producten en diensten te verbeteren
•
Je kunt je mening geven wanneer het jou uitkomt
•
Je wordt – waar mogelijk – op de hoogte gehouden van de uitkomsten
Deelnemen
Je krijgt een aantal keer per jaar een uitnodiging om deel te nemen aan een onderzoek, uiteraard bepaal je zelf of en wanneer je meedoet. Deelname kan op verschillende manieren plaatsvinden:• Invullen online vragenlijst
• Focusgroep met collega’s uit de branche
• Interview in locatie