Horecava | 13 - 16 januari 2020

Word panellid, deel je mening, denk mee over ontwikkelingen en spaar snel voor waardebonnen

Word lid van het panel, genaamd Foodservice Denktank, en geef je mening over diverse onderwerpen in de branche. Als professional uit de segmenten restaurants, cafetaria en bar/café brengen we je samen met andere panelleden bij elkaar. Dit doen we op verschillende (online) manieren en momenten door het hele jaar heen. Met behulp van jouw input, spelen we beter in op de behoeftes van de doelgroep bij het ontwikkelen van producten en concepten en het introduceren hiervan. De Foodservice Denktank is een initiatief Marketing4Results en Sligro met Horecava als partner.

Non-alcoholische dranken in bar/cafés en restaurants

Maaltijdbezorging door cafetaria's

Bekendheid Fairtrade Week

Volgende onderzoek: Premium fastfood

 

Kerst begint net na de zomer: help de chef met inspiratie!




Voordelen

Door onderdeel te zijn van de Foodservice Denktank, heb je verschillende voordelen:

Je spaart snel én makkelijk voor Sligro-waardebonnen in ruil voor jouw deelname
Je denkt samen na over ontwikkelingen in de markt
Je mening wordt gebruikt om producten en diensten te verbeteren
Je kunt je mening geven wanneer het jou uitkomt
Je wordt – waar mogelijk – op de hoogte gehouden van de uitkomsten

 

Deelnemen

Je krijgt een aantal keer per jaar een uitnodiging om deel te nemen aan een onderzoek, uiteraard bepaal je zelf of en wanneer je meedoet. Deelname kan op verschillende manieren plaatsvinden:

Invullen online vragenlijst
Focusgroep met collega’s uit de branche
Interview in locatie
 

Doe mee!

Ben jij (deels) verantwoordelijk voor de inkoop van eten en drinken binnen jouw restaurant, cafetaria of bar/café? En wil jij graag jouw mening geven over vraagstukken die relevant zijn voor jouw markt? Meld je dan via de button aan om lid te worden van de Foodservice Community.