Smoking Bread Lekkerste Broodje Horeca 2015

• 2015-01-11

​​Raymond van der Weerd van Snacksalon ''Het Middelpunt'' in Wezep heeft vandaag op de Horecava in Amsterdam met zijn creatie ‘Smoking Bread’ de vakwedstrijd Lekkerste Broodje categorie Horeca 2015 gewonnen. De Hanos wisselbeker werd uitgereikt door Ronald Kappendijk en Joop Braakhekke. Ralph van Dongen van Lunchroom Nagelkerke in Oudenbosch en Mychel Jansen, werkzaam bij In den Kleinen Hap (Amersfoort) complementeerden de top 3.

Aan de wedstrijd Lekkerste Broodje, categorie Horeca deden 15 finalisten mee. De wedstrijd Lekkerste Broodje van Nederland is een initiatief van Stichting De Lekkerste Wedstrijden in samenwerking met SVO vakopleiding food. Tijdens de Horecava vinden dagelijks diverse vakwedstrijden plaats in de Fastservice Arena.

De uitslag (top 3):

1. Raymond van der Weerd van Snacksalon ''Het Middelpunt'' in Wezep, creatie Smoking Bread’
  2. Ralph van Dongen van Lunchroom Nagelkerke in Oudenbosch, creatie 4G
  3. Mychel Jansen van In den Kleinen Hap in Amersfoort, creatie Blonde Intelligentie Sponsorprijzen
  • De sponsorprijs beschikbaar gesteld door Lebo Kaas BV ging naar Rik van Kempen van Hutten Catering/Restaurant de Vereeniging, creatie Hollands Hoop
  • De sponsorprijs beschikbaar gesteld door Carl Siegert ging naar Kim Delissen van Dakota Bar en Restaurant met de creatie Heksen Ketel
  • De sponsorprijs beschikbaar gesteld door Zwanenberg ging naar Thijs Toetenel van Sheraton Amsterdam Airport Hotel met de creatie Crazy Pork Sandwich

Noot voor de redactie - niet voor publicatie -

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Diana Mom-Budding van SVO vakopleiding food. Telefoon 030 - 275 81 13 / 06-110 117 00 of via e-mail, d.mom@svo.nl.

Beeldmateriaal: kijk voor beeldmateriaal van deze wedstrijd op www.wedstrijden.nl

Voor meer informatie over SVO vakopleiding food: www.svo.nl

Volg ons ook op Twitter (@SVO_Opleidingen) en Facebook​