AF&BM: ‘Overweldigend veel nominaties voor F&B Professional of the Year!’

• 2016-12-13
  • AF&BM

De ontwikkelingen in de food & beverage industrie zijn nauwelijks bij te benen. Dat merkt ook de Association of Food & Beverage Management (AF&BM) in het aantal nominaties voor de titel van F&B Professional of the Year 2017. Traditiegetrouw staat het eind van het jaar altijd in het teken van de zoektocht naar deze professional die zowel binnen het vakgebied als daarbuiten zorgt voor de nodige vernieuwing en ontwikkelingen. Afgelopen maandag werden de negen genomineerden tijdens de bijeenkomst ‘De smaak van leiderschap’ bij de NHTV in Breda (thuisbasis van Eric Andersen, winnaar van de 2016 titel) bekendgemaakt.

Overweldigend
Voorzitter van de AF&BM René Giel noemt het aantal genomineerden overweldigend. René: “De F&B Manager anno nu is niet meer weg te denken uit de huidige hospitality wereld. En of je nu in een hotel, retailer of foodincubator werkt, er is gelukkig weer ruimte voor vernieuwing. En dat zien we terug in de profielen van de genomineerden”.

De negen genomineerden
Geralda Joziasse F&B Manager – Waldorf Astoria Amsterdam
Gijs Wehkamp Director of Operations - The Hague Mariott Hotel
Elise Nouwens F&B Manager - Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Imre Swaanswijk F&B Manager - Park Hotel Amsterdam
Wieske van Gestel F&B Manager - Bijenkorf Eindhoven
Bart Roetert Co-Founder Instock
Maurice van Rossum Operations Manager – The Attention Group
Jan Tiesing F&B Manager - Hampshire Hotel Emmen
Marcel Hompe F&B Manager - Holiday Inn Amsterdam Arena Towers

Stemmen
Van 22 december tot 11 januari 14.00 uur kan er via afbm.nl gestemd worden op deze negen buitengewoon ervaren vakgenoten. Waarna op 11 januari tijdens de Horecava, bij het InnovationLAB, bekend wordt gemaakt welke drie genomineerden de meeste stemmen hebben ontvangen en gaan strijden om de titel in de finale.

Finale
Op vrijdag 20 januari zullen de finalisten het tegen elkaar opnemen in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam. Zij zullen zich presenteren ten overstaan van de vakjury, bestaande uit trainer/moderator Maarten Wessels, F&B Lecturer Eric Andersen, online marketing strateeg Kim van Velzen, trendwatcher Frank Lindner en trainer/coach Tjeerd den Boer. De jury maakt tijdens het jaargala van de AF&BM, dat op 27 januari plaatsvindt bij Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk), bekend wie zich een jaar lang F&B Professional of the Year mag noemen!

Raadpleeg voor meer informatie:
www.afbm.nl & info@afbm.nl

Van links naar rechts: Gijs Wehkamp, Marcel Hompe, Wieske van Gestel, Elise Nouwens, Jan Tiesing en Imre Swaanswijk.
Geralda Joziasse, Maurice van Rossum en Bart Roetert waren helaas verhinderd om de nominatie in ontvangst te nemen.