MaMa Kelly en de Horecafabriek inspireren tijdens de Horecava

  • 2015-12-08
  • Horecava

Pop-up restaurant en Trend Room bieden gasten kijkje in de keuken

Als je één van de meest inspirerende restaurants van het moment bent, hoor je thuis op de Horecava, de horecavakbeurs die van 11 tot en met 14 januari in de Amsterdamse RAI plaatsvindt. Het restaurant MaMa Kelly presenteert zich daarom tijdens de beurs samen met De Horecafabriek in een pop-up versie van MaMa Kelly waar gasten van de Horecava kip & kreeft kunnen komen eten, de signature gerechten van het Haagse restaurant. Overigens heeft de MaMa Kelly pop-up een eigen ingang, waardoor ook gasten ook na sluiting van de beurs kunnen plaatsnemen. MaMa Kelly bedenker Rein Rambaldo zal tijdens de beurs bovendien verschillende masterclasses geven over succesvol ondernemen in de horeca.

Bij MaMa Kelly wordt gekookt vanuit passie en dat proef je in de gerechten. Chefkoks IJsbrant Wilbrenninck en Robbert Frans zullen tijdens de Horecava de signature gerechten bereiden waarbij twee eerlijke en pure producten de absolute hoofdrol spelen: kip en kreeft, ambachtelijk bereid op de houtskoolgrill. Zoals dat ook bij MaMa Kelly in Den Haag het geval is. Er kunnen maar liefst 300 gasten eten, zelfs als de beurs gesloten is. De pop-up versie van MaMa Kelly heeft namelijk een eigen ingang en is tot 23.00 uur geopend. Het pop-up restaurant is voor iedereen toegankelijk, ook voor gasten die de Horecava niet bezoeken. Bij lekker eten hoort natuurlijk een drankje en dat kan gerust overgelaten worden aan David Trampe van het Nederlandse gin merk Loopuyt, één van Neerlands beste barmannen. Hij vond bijvoorbeeld de ‘kopstoot’ opnieuw uit en zal tijdens de Horecava de mooiste cocktails bereiden.

Horeca masterclass
MaMa Kelly is voortgekomen uit de creatieve geest van De Horecafabriek, trendsetter op het gebied van horeca interieur en horecaconcepten. Oprichter Rein Rambaldo staat in de wereld van de horeca bekend om zijn jaarlijkse do’s en don’ts op het gebied van hospitality. Samen met Koninklijke Horeca Nederland bedacht hij de Trend Room, een sfeervolle ruimte op de Horecava waar verschillende presentaties, interviews en masterclasses worden gegeven. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder meer ‘Van hospitality naar detailhandel en terug’ en ‘het gebruik van pr bureaus in de horeca’. Daarnaast komen verschillende markante ontwerpers en horeca ondernemers aan het woord, waaronder ook Rein Rambaldo zelf. Hij zal geeft een masterclass met de titel ‘Succes kun je creëren’.

Overige informatie
Pop-up MaMa Kelly tijdens Horecava
Datum: Maandag 11 t/m 14 januari 2016
Tijd: Van 11.00 uur tot 23.00 uur (Horecava sluit om 18.00 uur, MaMa Kelly is dan via de zij-ingang bereikbaar)
Reserveren: Via pop-up@mama-kelly.nl


Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Indien u hoog resolutie beeldmateriaal of meer informatie over MaMa Kelly wilt, neemt u dan contact op met Tessa Dronzek via tessa@misspublicity.nl of bel 010 214 0593. Ook kunt u een kijkje nemen in de speciaal voor deze klant ingerichte press room via onze website www.misspublicity.nl. Buiten kantooruren belt u met 06 16 930 325.

Deel dit artikel

Nieuwste Video

meer video's »