Hollands Gemekkerrr Lekkerste Broodje Catering 2015

• 2015-01-12

Jeffrey Reijnen van Hutten Catering in Veghel heeft vandaag op de Horecava in Amsterdam met zijn creatie ‘Hollands Gemekkerrr’ de vakwedstrijd Lekkerste Broodje categorie Catering 2015 gewonnen. Annemarie Renee van De Schelp in Roelofarendsveen en Erwin Hendriks van Noord Holland Catering in Oosthuizen werden respectievelijk nummer 2 en 3.

Juryvoorzitter Dirk Beljaarts (KHN) gaf aan dat het besluit van de jury unaniem was. “Een prachtige presentatie en een uitstekende smaak, een terechte nummer 1. De 3 winnaars lieten overigens allemaal een hoog niveau zien en toonden veel passie. Ook waren we als jury onder de indruk van hoe er nagedacht is over de concepten, het gebruik van de ingrediënten en de hanteerbaarheid.”

Aan de wedstrijd Lekkerste Broodje categorie Catering deden 15 finalisten mee. De wedstrijd Lekkerste Broodje van Nederland is een initiatief van Stichting De Lekkerste Wedstrijden in samenwerking met SVO vakopleiding food. Tijdens de Horecava vinden dagelijks diverse vakwedstrijden plaats in de Fastservice Arena.

De uitslag (top 3):

1. Jeffrey Reijnen van Hutten Catering in Veghel, met de creatie Hollands Gemekkerrr
  2. Annemarie Renee van De Schelp in Roelofarendsveen, met de creatie Philadelphia Cheese Steak
  3. Erwin Hendriks van Noord Holland Catering in Oosthuizen, met de creatie Fishfull Thinking

Sponsorprijzen:

• De sponsorprijs beschikbaar gesteld door Lebo Kaas BV ging naar Jeffrey Reijnen van Hutten Catering met de creatie Hollands Gemekkerrr
  • De sponsorprijs beschikbaar gesteld door Carl Siegert ging eveneens naar Jeffrey Reijnen
  • De sponsorprijs beschikbaar gesteld door Zwanenberg ging naar Monne Jonker van Sodexo met zijn broodje Snert

Noot voor de redactie - niet voor publicatie -

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Diana Mom-Budding van SVO vakopleiding food. Telefoon 030 - 275 81 13 / 06-110 117 00 of via e-mail, d.mom@svo.nl.

Beeldmateriaal: kijk voor beeldmateriaal van deze wedstrijd op www.wedstrijden.nl

Voor meer informatie over SVO vakopleiding food: www.svo.nl Volg ons ook op Twitter (@SVO_Opleidingen) en Facebook: facebook.com/SVOOpleidingen