Gratis interieuradvies tijdens Horecava 2015

• 2014-12-11

Op maat gemaakte inspiratie voor horecazaak

Ook het interieur van een horecazaak draagt bij aan de totaalbeleving van de gast. Daarom biedt de Horecava, in samenwerking met Tuttobene en 4 ontwerpbureaus, de horecaondernemer de mogelijkheid om gratis interieuradvies te ontvangen. Horecava 2015, het nationale platform voor professionals in de foodservice industrie, wordt van maandag 12 tot en met donderdag 15 januari gehouden in Amsterdam RAI.

Beursbezoekers die plannen hebben voor een nieuwe zaak of hun interieur onderhanden willen nemen, kunnen voorafgaand aan of tijdens de beurs hun vraag voorleggen aan één van de interieurontwerpers. Met een schets, plattegrond of moodboard laat de ontwerper op de beurs zien welk idee hij voor ogen heeft. Voor meer informatie en aanmelding.

Dutch Design; productpresentatie en tentoonstelling

Naast interieuradvies verzorgt Tuttobene op de beursvloer ook een productpresentatie van Nederlandse bodem voor de inrichting van een horecazaak. Tuttobene laat een selectie zien van bijzondere designmeubels voor de hospitality branche. Meubels die sterk bijdragen aan de beleving van de gasten. Het Nederlandse bedrijf organiseert sinds 2004 groepspresentaties voor jong ontwerptalent in Milaan, New York, Londen en Tokio.

Supermodels, zo heet de tentoonstelling die een overzicht in miniatuur biedt van belangrijke Nederlandse ontwerpen op het gebied van interieurontwerp, meubelvormgeving en architectuur. Op de Horecava ligt de nadruk op hospitality design. Supermodels is een initiatief van ontwerpbureau Concern.