Om op een positieve en iets wat ludieke manier bij te dragen aan het bestaansrecht van de horeca, start de campagne 'Corona Sucks.'
Een initiatief, van Textieldrukkerij Amsterdam gesteund door Brouwerij ’t IJ, waarbij het voor gasten mogelijk is om een customized T-shirts te bestellen en tegelijk de favoriete horecagelegenheid te steunen.
De Corona Sucks campagne die je als horeca ondernemer zelf online kunt opstarten brengt financieel voordeel doordat jouw gasten en achterban de mogelijkheid krijgen om een mooie donatie te doen in ruil voor een T-shirt. Zo heeft Café het Zwaantje op Terschelling op hun eerste dag al 125 custom designed t-shirts verkocht.
“We horen veel mensen om ons heen die zich zorgen maken om hun favoriete café, restaurant of strandtent maar niet goed weten wat ze kunnen doen om te helpen naast een online bestellingen plaatsen of koffie ophalen. Met deze campagne hopen we de horecabaas financieel te helpen, maar ook te laten zien hoe geliefd hun zaak is.’ Aldus Petra van Corona Sucks.
No cure no pay
Dat er geen kosten gemaakt hoeven te worden voordat er een T-shirt besteld is, maakt het toegankelijk voor alle ondernemers. Het enige waar je zelf verantwoordelijk voor bent is het T-shirt promoten.
Dus waar wacht je nog op, met deze ludieke actie kunnen jouw gasten je op een unieke manier steunen.
Laat jouw gasten ook een custom t-shirt bestellen.
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!