TOP 3
- Philip van der Sar van Stads-Koffyhuis uit Delft, met de creatie ‘Flipse’
- Dorenda Snippe van De Zoetelaar Ipse de Bruggen uit Den-Haag, met de creatie ‘Rund met Natte voeten’
- Eline Postma van Dytylschool theehuis t-berg, uit Huizen, met de creatie ‘Broodje Eline’
Opdracht van de vakwedstrijd ‘Het lekkerste broodje Lekker Anders’ is het ter plaatse bereiden en serveren van vijf identieke broodjes. In het kader van gezonde en verantwoorde voeding is het stimuleren van gezonde componenten bij het broodje wenselijk. Ook het berekenen van de calorische waarde is hierbij van belang, men dient dat (eventueel) ter plaatse toe te kunnen lichten.
Aan de wedstrijd deden elf finalisten mee. De wedstrijd is een initiatief van Stichting De Lekkerste Wedstrijden.
Sponsorprijzen
In deze categorie ontvingen de overige finalisten allemaal een sponsorprijs:
Sponsor | Naam deelnemer | Naam creatie | Naam bedrijf | Plaats |
Carl Siegert | Chin-Dong Yi | Bread in the Air | HMS Host | Amsterdam |
Lebo Kaas | Germa Straver | Ganzenbord | Hotel Abrona | Oudewater |
Hanos | Cindy van Tienen | Boerderei | Stads-Koffyhuis | Delft |
Ommer Bedrijfsvloeren | Said Belmahdi | De Hollandse Vliegende Eend | HMS Host | Amsterdam |
Houwers Groep | Veerin Ramdiem & Masja Boshart | De Tosti Bio Kaaskop | Happy Tosti | Den Haag |
Snackkoerier | Wobbe Dijkstra | Zonnetje in Huis | HMS Host | Amsterdam |
Koopmans Professioneel | Coen van Oeveren | Coen’s Pits-stop | HMS Host | Amsterdam |
VitoCards | Dylano Peletier | BroodjeDyano | Theehuis de T-Berg | Huizen |
Noot voor redacties (niet ter publicatie):
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marjolein de Haas-Hebink, Brand marketing manager van RAI Amsterdam. Bereikbaar via +31 (0)6 15 45 42 97 en e-mail op m.d.haas@rai.nl