Heb je een Horecava account? Log dan in en voeg je favoriete nieuws, leveranciers en producten toe aan jouw eigen favorieten

Liefdevolle verrassing van gasten voor restaurants met Valentijn

Reserveringsplatform TheFork heeft met Valentijn consumenten opgeroepen een persoonlijke videoboodschap te maken voor hun favoriete restaurant. Zondag werden restauranteigenaren in Amsterdam en Den Haag verrast met filmpjes en bloemen namens hun stamgasten.


Valentijnsdag is normaal gezien één van de populairste dagen in het jaar om uit eten te gaan. Dit jaar moet de horeca dit missen door de huidige coronamaatregelen. Daarom wil TheFork, een reserveringsplatform voor restaurants van Tripadvisor, met deze campagne chefs en personeel een hart onder de riem steken namens iedereen die weer uit eten wil gaan.

‘Houd vol’

Ongeveer honderd stamgasten hebben voor hun favoriete restaurants een filmpje gemaakt. Een bus met een met led verlicht groot beeldscherm kwam de videoboodschappen persoonlijk langs iedere zaak rijden. “Lieve mensen van restaurant MOS, houd nog heel even vol. Zodra het weer kan, komen we écht jullie kant op”, zegt een restaurantganger in een boodschap.

Traantje

In het actiefilmpje van TheFork is te zien hoe restauranteigenaar Lars Scharp een traantje wegpinkt. “Ik kan niet geloven dat al die mensen een persoonlijk bericht voor mij hebben ingestuurd. Afgelopen periode is uiteraard uitdagend geweest en dit steuntje in de rug doet ons écht goed!”

In Amsterdam werden de liefdevolle video’s onder andere langs restaurant MOS, Lars Amsterdam en Restaurant Johannes gebracht. De bus ging in Den Haag langs Catch by Simonis en Tommy’s & Zuurveen.


Ervaringen van anderen 0 ervaringen

Laat als eerste je ervaring achter!

Deel je mening

Blijf op de hoogte

Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Deel dit bericht