Horecava en FSXS organiseren Marketing Breakfast Club

Amsterdam, 4 november 2019 – Na een succesvolle editie van vorig jaar organiseren Horecava en FoodserviceXs samen de Marketing Breakfast Club op 15 januari 2020 tijdens de Horecava in RAI Amsterdam. De Marketing Breakfast Club is hét ontbijt voor marketeers in de foodservice. In één ochtend zijn de marketeers weer up-to-date over het thema Social Brand Impact. 


Social Brand Impact

Value for society at large, dat is waar Social Brand Impact over gaat. Welke positieve impact maakt een merk in de maatschappij, of het nu gaat om de impact op mens, dier en/of milieu. Merken zijn onderdeel van de samenleving en mensen. Vooral millennials en generation z verwachten dat een merk bijdraagt aan een betere wereld. Gezonder, duurzamer, veiliger, inclusiever. Merken die zich inzetten voor een betere wereld hebben aantoonbaar een streepje voor. Tijdens de Marketing Breakfast Club wordt gepresenteerd hoe merk(en) de stap kunt zetten naar maatschappelijk verbeterend ondernemen en worden inspirerende voorbeelden van binnen en buiten de foodservice branche gepresenteerd. Aljan de Boer neemt de aanwezigen mee in de wereld van Social Brand Impact.

Samenwerking

Horecava en FoodserviceXs organiseren de komende drie jaar samen de Marketing Breakfast Club. Lukas Vlaar, partner van FoodserviceXS: ‘Wij zijn er om het werk van food marketeers een beetje makkelijker te maken. Door de samenwerking met Horecava delen we trends en ontwikkelingen die we signaleren in de markt van eten en drinken met alle marketeers uit onze mooie branche!’

Programma

08:30 – 09:00 uur: Breakfast
09:00 – 09:15 uur: Opening door dagvoorzitter Lukas Vlaar
09:15 – 09:45 uur: Introductie thema door Aljan de Boer – TrendsActive
09:45 – 10:05 uur: Best practise XsTalk Fritz Kola
10:05 – 10:25 uur: Best practise XsTalk Mud Jeans
10:25 – 10:40 uur: Pauze
10:40 – 11:25 uur: Keynote speaker Jaap Korteweg – Vegetarische Slager
11:25 – 12:10 uur: Uitreiking Foodservice Marketing Awards
12:15 – 13:00 uur: Rondleiding over de beurs incl. lunchbites
Meer informatie over de Marketing Breakfast Club is te vinden op https://www.horecava.nl/programma/marketing-breakfast-club/

Foodservice Marketing Award

De Foodservice Marketing Award is een initiatief voor de leden van FoodserviceXs en onderscheidt de meest succesvolle en toonaangevende marketinginitiatieven binnen de foodservice. De zevende editie van de uitreiking van de Foodservice Marketing Award vindt plaats op 15 januari 2020 tijdens de Marketing Breakfast Club. De vakjury bestaat uit Désirée Struijk (Senta), Ron Simpson (The Avocado Show) en Roger Bloem (CityGuys)de winnaar van vorig jaar.

Over FoodserviceXs

FoodserviceXs (FSXS) is hét kennisplatform voor marketeers in foodservice. We inspireren, leren én doen. Leden van FSXS, bevinden zich binnen alle schakels in de foodservicebranche, van fabrikant tot grossier en eindverbruiker. FSXS voorziet leden van essentiële marktinformatie en inspiratie binnen de wereld van foodservice. Dit doen we jaarlijks met vier inspiratiebijeenkomsten en een toffe studietour. Daarnaast bieden we maandelijks actuele marktcijfers via de Foodservice Periode
Monitor van Foodstep, Figures vanuit Datlinq en Feelings vanuit Food Inspiration.


Noot voor redacties (niet ter publicatie):
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marjolein de Haas-Hebink, Brand marketing manager van RAI Amsterdam. Bereikbaar via +31 (0)6 15 45 42 97 en e-mail op m.d.haas@rai.nl


Ervaringen van anderen 0 ervaringen

Laat als eerste je ervaring achter!

Deel je mening

Blijf op de hoogte

Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Deel dit bericht