Entree Magazine en Horecava lanceren glossy trendmagazine. Entree Magazine en Horecava-organisatie brengen binnenkort gezamenlijk het glossy magazine Trending Topics 2021 uit. Het magazine sluit aan op de digitale editie van de Horecava, die op 1 februari plaatsvindt.
De eenmalige glossy is bestemd voor professionals uit de hele horecabranche. Meer dan 50.000 van hen krijgen het stijlvolle bewaarnummer gratis toegestuurd (de abonnees van Entree Magazine en alle ‘prime’ bezoekers/relaties van Horecava). Daarnaast wordt het magazine digitaal verspreid onder de abonnees van de wekelijkse nieuwsbrief van Entree Magazine én die van Scoops, de maandelijkse nieuwsbrief van Horecava. Nog eens goed voor 150.000 adressen.
In Trending Topics 2021 blikken hospitality-experts vooruit: welke trends kunnen we komend jaar verwachten en welke invloed heeft de huidige crisis daarop? Van privéchefs tot ultrahygiëne en van horecawinkels tot staycations en virtuele kitchens. Nog altijd ontwikkelt de horecabranche zich volop. Veel trends die we al voor corona zagen, zijn zelfs in een stroomversnelling gekomen. In Trending Topics 2021 lees je er alles over: ruim 200 pagina’s inspiratie en informatie!
“Een bron van inspiratie het hele jaar door. Een echte must-have!”
Voor deze co-productie is Carlijn Groen, Director Food Horecava, gasthoofdredacteur. Zij zegt: “Gelukkig kunnen wij op 1 februari toch een uniek event organiseren, ook al is het virtueel. Dat geeft energie en ben ik enorm blij om. Het magazine is hierop een mooie, tastbare aanvulling. Naast ons bruisende programma, is dit magazine ook een bron van inspiratie het hele jaar door. Een echte must-have!”
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!