Met het platform ‘Help de Horeca’ werken Koninklijke Horeca Nederland, Heineken, Vrumona, Van Duijnen, Sligro, Maxxium, Van Geloven en nog vele andere horecapartners samen om horecaondernemers te ondersteunen in deze moeilijke periode én om consumenten binnenkort weer te kunnen laten genieten van de horeca.
Aangeboden door: Horecava
Gepubliceerd op: 19 mei 2020
Help de Horeca is voor horecaliefhebbers die horecaondernemers een hart onder de riem willen steken en binnenkort weer willen genieten van onze Nederlandse horeca. Daarnaast is het platform voor de horecaondernemers zelf, waarbij ondernemers bij het platform kunnen aansluiten en zo inkomsten kunnen genereren voor hun zaak.
Via www.helpdehoreca.nl kunnen waardebonnen aangeschaft worden door iedereen die de horeca in Nederland een warm hart toedraagt. Deze waardebonnen helpen de ondernemers aan inkomsten, ook nu ze gesloten zijn. Consumenten kunnen de waardebonnen verzilveren zodra de cafés en restaurants hun deuren weer openen.
Horecaliefhebbers kunnen een waardebon aanschaffen van hun favoriete zaak, welke zij zodra de horeca haar deuren weer opent, kunnen verzilveren. Horecaondernemers ontvangen de inkomsten van deze waardebonnen nu al, zodat zij hun vaste lasten kunnen blijven betalen.
Alle horecaondernemers kunnen zich aanmelden bij Help de Horeca en zo waardebonnen voor hun zaak aan laten schaffen. Liefhebbers van de horeca kunnen ook hun favoriete zaak aanmelden voor Help de Horeca. We hebben hiervoor een samenwerking met Gifty.
Via de website helpdehoreca.nl word je doorverwezen naar de aanmeldpagina op Gifty.nl. Na je aanmelding verifieert Gifty je account en word je weergegeven op het platform. Je ontvangt een e-mail zodra jouw zaak op het platform staat.
Resultaten eerste week #Helpdehoreca
Horecava, 365 dagen per jaar online en dit jaar 1 dag virtueel met Horecava Limited. Alles over eten, drinken en buitenhuis slapen, voor en door de foodservice industrie. Persoonlijke ontmoetingen en online verbindingen staan centraal op Horecava(.nl). Hier vind je als horecaprofessional alles over trends, nieuwe producten en diensten.
12 Nederlandse chefs en horecaondernemers zetten zich op een wel heel speciale manier in voor de sector. Zij gaan uit de kleren voor de ‘Bloot voor Brood’-kalender 2021. Door minstens 4000 exemplaren van de edgy kalender te verkopen hopen ze de horeca een hart onder de riem te kunnen steken.
12 Nederlandse chefs en horecaondernemers zetten zich op een wel heel speciale manier in voor de sector. Zij gaan uit de kleren voor de ‘Bloot voor Brood’-kalender 2021. Door minstens 4000 exemplaren van de edgy kalender te verkopen hopen ze de horeca een hart onder de riem te kunnen steken.
12 Nederlandse chefs en horecaondernemers zetten zich op een wel heel speciale manier in voor de sector. Zij gaan uit de kleren voor de ‘Bloot voor Brood’-kalender 2021. Door minstens 4000 exemplaren van de edgy kalender te verkopen hopen ze de horeca een hart onder de riem te kunnen steken.
12 Nederlandse chefs en horecaondernemers zetten zich op een wel heel speciale manier in voor de sector. Zij gaan uit de kleren voor de ‘Bloot voor Brood’-kalender 2021. Door minstens 4000 exemplaren van de edgy kalender te verkopen hopen ze de horeca een hart onder de riem te kunnen steken.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.
Laat als eerste je ervaring achter!