Winnaar Foodservice Marketing Award 2020 ontzorgt, bespaart en verbetert

Winnaar Foodservice Marketing Award 2020 ontzorgt, bespaart en verbetert

 
Het digitale platform DISH van horeca groothandel Makro is de winnaar van de Foodservice Marketing Award 2020. Op Horecava kregen initiatiefnemers Rosemarijn Jansen en Fabienne Linschoten de prestigieuze prijs overhandigt tijdens de Marketing Breakfast Club op Horecava. 

DISH is een platform voor digitale oplossingen in de horeca. Met de tools die DISH aanbiedt worden horecaondernemers ontzorgt, besparen ze tijd en geld, èn verbeteren ze hun digitale zichtbaarheid. Voor start-ups en ondernemers die zelf een tool hebben is er een mogelijkheid deze via DISH aan te bieden.

Georganiseerd door FoodserviceXs onderscheidt De Foodservice Marketing de meest aansprekende, innovatieve en succesvolle marketinginitiatieven in de foodservice. De genomineerden worden beoordeeld op een combinatie van strategische fit, onderscheidend vermogen, creativiteit, impact en duurzaamheid. 

Genomineerd dit jaren waren Makro, Bonduelle Foodservice met Pépites, Vrumona met verantwoorde dorstlesser Ranja Fruitmix, Bidfood & Sodexo met Samen maken we het verSCHIL en Selecta met FOODIE’s MicroMarket. 

Foto: Nathalie Brugman

Word gratis lid van de Horecava Scoops. Een online magazine bomvol video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.

Nieuwste Video

meer video's »