Gasten zijn op zoek naar innovatieve smaken en natuurlijkheid en zijn bereidt tot 15,2% meer te betalen voor een perfect geserveerd drankje. Ondernemers die vier smaken Fuze Tea voeren, hebben dan ook tot 33% meer omzet.
Bijna 100 initiatieven kregen we binnen voor de #hartvoodehoreca actie. Allemaal goede, creatieve, bijzondere en mooie initiatieven door en voor de branche. De 19 koppige vakjury heeft maar liefst 12 initiatieven genomineerd voor de #hartvoordehoreca tribute. Wie dit zijn wordt bekend gemaakt tijdens Horecava Limited op 1 februari.
Regelmatig lichten we een instatrend uit. Dit keer is dat #Onlineevent hierin lichten we verschillende online beurzen uit van de afgelopen periode.
Entree Magazine en Horecava lanceren glossy trendmagazine. Entree Magazine en Horecava-organisatie brengen binnenkort gezamenlijk het glossy magazine Trending Topics 2021 uit. Het magazine sluit aan op de digitale editie van de Horecava, die op 1 februari plaatsvindt.
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!