In onze tweede podcast gaan we in gesprek met Christian Koning, commercieel directeur Henri B.V., over het aanboren van nieuwe markten in de coronacrisis, de toekomst van de horecalogistiek en smart vending.
Opnieuw hoge logistieke kosten bij de heropening van het terras? Truffelz helpt horeca en leveranciers met betere logistiek. Horeca en...
Foodlogica biedt last-mile oplossingen voor koeltransport. Door hubs aan de rand van de stad te gebruiken, leggen ze de laatste...
Wellicht heb je de e-bikes en goupils van FOODLOGICA al wel eens in Amsterdam en, sinds dit jaar ook, in Utrecht zien rondrijden. FOODLOGICA stond afgelopen Horecava op het Start-upLAB, pitchen voor groothandels en hadden grote uitbreidingsplannen. Door de sluiting van de horeca moesten ze hun businessplan aanpassen, maar toch blijven ze positief naar de toekomst kijken.
De consument van nu wil gemak. En snelheid. Maar dan wel op een lekkere, verrassende en verse manier. “Kortom, de consument wil beleving”, vertelt Hans van den Bosch, business development director bij Food Truck Company. “En de ondernemer? Die moet daarvoor kleiner, sneller, wendbaarder en duurzamer denken.”
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!