Consumenten geven sinds de coronapandemie flink meer geld uit aan afhaal- en bezorgmaaltijden. En die groei zet nog verder door, volgens de FSIN Foodshopper Monitor 2021. Tegelijkertijd heeft 60% van de consumenten hogere verwachtingen van de hygiëne in restaurants dan vóór de pandemie*. Het is voor restaurants dus cruciaal om een hygiënische ervaring te garanderen. Dat kan enerzijds door personeel goed te instrueren en het ze makkelijk te maken om hygiënisch te werken, en anderzijds door aan de gasten duidelijk te maken welke maatregelen je hebt genomen. Maar hoe pak je dat aan bij afhaal- en bezorgmaaltijden?
Reiniging en hygiëne is altijd een belangrijk aspect geweest bij het runnen van een horecabedrijf, maar Covid-19 heeft ons er...
Sinds 2005 is Diversey de Xandrion partner als het gaat om schoonmaakmaterialen, schoonmaakmiddelen en machines. Diversey is specialist in gebouwenonderhoud,...
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!