Steeds meer horecagelegenheden vertellen een verhaal. De gasten gaan de belevenis aan en gaan mee in het verhaal. Om gasten te trekken is er meer nodig dan alleen het aanbieden van een heerlijke menukaart. Daarin speelt ook de bewustwording van gasten een grote rol. Eten dat niet in het seizoen past, wordt niet meer geaccepteerd. Het weggooien van eten is ook not done. Ook in bedrijven verandert de functie van de kantine. Nu werknemers meer thuiswerken, wordt een ontmoetingsplek in bedrijven belangrijker. De vroegere kantine en vergaderzaal zijn in elkaar verweven. Met elkaar overleggen, discussiëren en praten over het slechte weer moet overal in het kantoor kunnen plaatsvinden. Dus niet alleen bij het populaire koffieautomaat. De barista is de ideale oplossing hiervoor!
Maarten Wessels gaat op onderzoek uit voor de horecaondernemer. Deze keer gaat hij langs bij een bezorgkeuken (dark kitchen) van Deliveroo. Bekijk de video.
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!