Bericht gezien op Instagram en wil je verder lezen? Klik hieronder op de afbeelding om het volledige artikel te bekijken.
Wine Professional ging ook virtueel tijdens het tafelgesprek met Peter van Houtert (KNWV), Peter Klosse (Academie voor Gastronomie), Hans van de Meeberg (Misset/Proefschrift) en Jan van Lissum (The Wine & Food Association / Wine Professional) onder leiding van moderator Jan-Sebastian van Lissum.
Bijna 100 sprekers, 8 operationsmanagers, 2 eventmanagers, 7 Corona-managers, 1 brandwacht, 3 beveiligers, 2 gastvrouwen, 2 triage medewerkers, 3 catering medewerkers, 5 webcare medewerkers, 2 stagiaires, 3 marketing dames, 9 sales consultants, 5 IT-ers, 1 showcaller, 2 regisseurs, 22 technici, 6 camjo’s, 2 fotografen, 2 video verslaggevers, 1 Horecava beursmanagers en 1 food domeinmanager hebben de afgelopen maanden en maandag 1 februari tijdens Horecava Limited alles op alles gezet om het allereerste online event van Horecava tot een succes te maken.
Hoe de ellende van nu toch allemaal mooie initiatieven laat groeien, dat was de boodschap van Jacob Jan Boerma van de Leest Consultancy en advies BV en Bryce Steba van Atelier Thuisbasis.
Steeds meer Nederlanders boeken in deze tijd een ‘staycation’: een overnachting in eigen land of zelfs in eigen stad. Hotels spelen daar volop op in met bijzondere arrangementen. Entree Magazine selecteert er vijf.
We spreken met Sebastiaan Hetterschijt, één van de oprichters van Bakkersgrondstof BV. Ze op het Horecava Start-upLAB, pitchten ze voor grote cateraars en kwamen ze tot nieuwe inzichten.
Steeds meer grote (retail)merken uit o.a. de mode-, food- of cosmeticabranche stappen de horeca in. Zo opende onlangs Rituals (inderdaad, het cosmeticamerk) een restaurant in Amsterdam en openden fitnessmerk Equinox en Louis Vuitton eerder dit jaar horecabedrijven. Handig: ze creëren hiermee een 360 graden-beleving rondom hun merk. We noemen vijf interessante voorbeelden, ter inspiratie om na de lockdown weer kunnen bezoeken.
Op de Horecava kunnen bezoekers 4 dagen lang bij foodbloggers Cityguys terecht voor advies over social media. Wat kun je met je social media en welk gerecht op je kaart is het meest instagram-waardig? In dit artikel geeft Cityguys alvast vijf tips om meer exposure te krijgen op Instagram.
Ondernemers moeten hun gasten meer dan ooit weten te verleiden. Hierbij is het belangrijk om alle zintuigen van de gasten te prikkelen en hen te verrassen, of het nu gaat om bijzondere en fotogenieke gerechten, een opvallend, eigentijds interieur of gastvrij personeel. In dit artikel een aantal concepten in binnen- en buitenland die zich toespitsen op een multisensorische gastbeleving, waarbij het visuele en het Instagrammable een hoofdrol speelt. Laat je inspireren.
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!