De vier trends op het Innovation & TrendLAB tijdens de Horecava krijgen vorm. Partners tonen aan de hand van praktijkvoorbeelden hun nieuwste innovaties op het gebied van technologie, circulariteit, identiteit en third places. Het prikkelen van de zintuigen staat hierbij centraal; bezoekers zien, proeven en beleven de trends en krijgen zo een voorproefje van de toekomst in de horecabranche.
Na 3 jaar bouwen aan een solide basis, gaat Jutter Speijs vanaf nu op in Wundermart. Hiermee komt de snel groeiende partij dichter bij haar doelstelling om 1.000 shops te opereren in 2022. Onder Wundermart zal de groei versnellen en zal de onbemande retail propositie verder worden uitgebouwd. Wundermart wil met haar retailtech oplossing wereldwijd klanten in staat stellen een foodmarket te opereren op een gemakkelijke en winstgevende manier. “Dit bereiken we door een platform van sterke partners en leveranciers te combineren met de data-gedreven tools van Wundermart. Onze klanten kunnen 24/7 vanuit een zelf-opererende shop precies bieden waar de gasten behoefte aan hebben’’, aldus medeoprichter Patrick Dekker. De oplossing bestaat uit twee hoofdcomponenten, een fysieke onbemande shop en ‘My Wundermart’, de digitale portal van de shop.
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!