Mijn naam is Bart van Dijk. Ik ben 33 jaar, woon in Rosmalen en ben ondernemer in foodservice. Het ondernemersbloed zat er al vroeg in. Toen mijn ouders ontdekten dat ik mijn handen al uit de mouwen stak op momenten dat ik eigenlijk in de schoolbanken hoorde te zitten.
Na consumentenelektronica, speelgoed en home & garden maakt nu ook food steeds vaker de stap naar online verkoop. PostNL ziet volop kansen. Vandaar dat de grootste pakketbezorger van Nederland druk bezig is met innovatieve pilots en het opzetten van startups.
We kunnen er niet meer omheen in de foodservice & hospitality branche: Internet of Things! Iedereen en alles is verbonden, om de juiste analyses en daar bijhorende beslissingen te maken zijn o.a. Big Data en de nieuwste high tech toepassingen trending.
Amsterdam, 7 januari 2019 - Overall winnaar van de Horecava Innovation Award 2019 is Deliverect van de gelijknamige firma uit Gent. Deze slimme tool, gekoppeld aan het eigen kassasysteem, maakt een eind aan het woud van bonnenprinters, tablets en schermen in een horecakeuken van bezorgdiensten als Deliveroo en Thuisbezorgd, die inspelen op de sterk groeiende bezorgmarkt.
De vier trends op het Innovation & TrendLAB tijdens de Horecava krijgen vorm. Partners tonen aan de hand van praktijkvoorbeelden hun nieuwste innovaties op het gebied van technologie, circulariteit, identiteit en third places. Het prikkelen van de zintuigen staat hierbij centraal; bezoekers zien, proeven en beleven de trends en krijgen zo een voorproefje van de toekomst in de horecabranche.
Na 3 jaar bouwen aan een solide basis, gaat Jutter Speijs vanaf nu op in Wundermart. Hiermee komt de snel groeiende partij dichter bij haar doelstelling om 1.000 shops te opereren in 2022. Onder Wundermart zal de groei versnellen en zal de onbemande retail propositie verder worden uitgebouwd. Wundermart wil met haar retailtech oplossing wereldwijd klanten in staat stellen een foodmarket te opereren op een gemakkelijke en winstgevende manier. “Dit bereiken we door een platform van sterke partners en leveranciers te combineren met de data-gedreven tools van Wundermart. Onze klanten kunnen 24/7 vanuit een zelf-opererende shop precies bieden waar de gasten behoefte aan hebben’’, aldus medeoprichter Patrick Dekker. De oplossing bestaat uit twee hoofdcomponenten, een fysieke onbemande shop en ‘My Wundermart’, de digitale portal van de shop.
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!