Biologische gefermenteerde groenten van SauerCrowd staan voor de hoogste kwaliteit, smaak en darmgezondheid, in een duurzame en circulaire economie. De groenten is afkomstig van lokale, biologische boeren waar een nauwe samenwerking mee is. De producten zijn ongepasteuriseerd en bomvol goede bacterien als vitamine C en K.
Op zoek naar vegetarische producten van hoog niveau? Sparc Kitchen ontwikkelt vegan en plantbased producten. Ze maken alles zelf in een eigenproductiekeuken op ambachtelijke wijze en op basis van sociaal ondernemerschap.
Karma Kebab is de lekkerste kebab van Nederland, 100% plantaardig en gemaakt van lokale granen en groenten. Een echte eye catcher op elke menukaart, gemakkelijk te bereiden en ook zeer geschikt voor take-out & delivery.
Max’s Mints zijn echte mints on a mission; niet alleen biologisch, maar ook 100% natuurlijk, vrij van gelatine
Door de coronacrisis is de waarde die je als merk aan de samenleving geeft nog belangrijker. Over meaningful marketing spreken Joe Pine, auteur The Experience Economy en Aljan de Boe van TrendsActive.
De founders van Davai Dumplings, Maybritt en Ruslan, startten hun avontuur tijdens hun studie. Vastberaden om plantaardig eten op de kaart te zetten gingen ze aan de slag met dumplings, het ultieme comfortfood.
Sterkstokers staat voor ambachtelijk en lokaal. Al jaar en dag stoken ze eigen dranken zoals gin, rum, vermouth, whisky, jenever, likeur, non-alcoholische gin, en elixirs. Maar vandaag helpen ze je ook met de creatie van je eigen sterke drank: als geschenk, eigen merk in je horeca-zaak of als nieuw label in de markt. Zo is elke fles jouw stukje local happiness.
Anna-Bel, je digitale bedieningsmedewerker. Anna-Bel is te gebruiken op je terras, restaurant, bar, hotellobby of voor roomservice, eventueel gekoppeld met je kassa.
Silver Ocean Seltzer iseen verfrissend drankje zonder suikers, koolhydraten, glutenvrij, vegan en laag in calorieën. Het premium merk binnen de nieuwe Hard Seltzer categorie.
Nocto is een coronaproof en data-driven oplossing voor de crisis in de hospitality. De app biedt een marketing platform voor de horeca.
Hoe hoog ligt de lat van service? Volgens de gedreven, jonge en gepassioneerde onderneemster Lynndell Melles (25) ligt deze lat veel hoger dan dat wij hier in Nederland en zelfs Europa denken. Haar stage in Hongkong is een van haar inspiratiebronnen voor het starten van MELLES PEOPLE, liet haar inzien dat het hier wel beter kon.
We spreken met Sebastiaan Hetterschijt, één van de oprichters van Bakkersgrondstof BV. Ze op het Horecava Start-upLAB, pitchten ze voor grote cateraars en kwamen ze tot nieuwe inzichten.
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!