Met ruim 60.600 dumplings per maand verovert Davai Dumplings de markt. Deze start-up is pas net begonnen en timmert nu al aardig aan de weg. Want naast een heerlijke dumpling snack biedt het product nog veel meer mogelijkheden.
BUMI Mindful Foods, een food merk in Amsterdam dat zich focust op Tempeh en Seitan. Want het plankenrijk zit vol met eiwitten en het is niet nodig om die uit dierlijke producten te halen, aldus de twee bevlogen oprichters Daan en Florian. Hoe is deze start-up begonnen en waar staan ze nu?
Vol5 is dé nieuwe sensatie op vegan gebied. Deze start-up maakt het voor elke chef mogelijk om zijn eigen signature aan een vegan basissaus toe te voegen. De Jus de Vegetable is een saus met een gouden randje, aldus bedenker Guus Vredenburg.
De horeca is weer open en dat betekent dat we weer inspiratie kunnen opdoen bij collega’s! Entree Magazine tipt vijf bedrijven die de moeite waard zijn om te bezoeken!
Een horecaonderneming starten in coronatijd is risicovol, maar het kan. Nu de horeca steeds meer mag versoepelen en langzaam teruggaat naar het oude normaal, is het tijd om terug te blikken naar het begin van de coronacrisis, waarin meerdere ondernemers een horecabedrijf begonnen. Hoe is het om een horecabedrijf te starten in coronatijd? Waar liepen horecaondernemers de afgelopen tijd tegenaan en hoe wisten zij moed te houden na de steeds terugkerende strenge coronamaatregelen? Deze coronacrisis vroeg om veerkracht, optimisme, creativiteit en flexibiliteit. Een horecaonderneming starten gaat nooit zonder risico en er zijn veel dingen om rekening mee te houden. In tijden van crisis komen daar nog economische onzekerheden bij. Ook tijdens de coronacrisis: de lockdownmaatregelen gooiden keer op keer roet in het eten, wat zorgde voor nog meer onzekerheden en inspanningen voor startende horecaondernemers.
Je eigen horecaonderneming starten. Je zit er al een tijdje aan te denken, maar wanneer is nu het goede moment? En wat komt er allemaal kijken bij het starten van je eigen horecazaak? In dit artikel zetten we alles op een rijtje.
Mannen met een missie. Dat zijn de oprichters van de start-up Silver Ocean Seltzer. Toen de Hard Seltzers in 2019 een opmars maakten in Amerika, wisten Lesley Daris, Janiek Burghard en Steven Kooistra direct dat ze hier iets mee wilden. Met hun Silver Ocean Seltzer bieden ze geen drankje, maar staan ze voor een lifestyle. Ontdek het verhaal achter hun premium merk binnen de Hard Seltzer-categorie: alcoholisch bruiswater met een fruitsmaakje.
Koninklijke Horeca Nederland is de branchevereniging voor de horeca in Nederland. Ze bieden handige tools aan voor je bedrijfsvoering.
Bij het starten van een horecabedrijf komt veel kijken. Onderstaande stappenplan van de Kamer van Koophandel geeft je een goed inzicht welke acties je moet nemen als je een horecazaak opent. Van bestemmingsplan en vergunningen tot hygiëne en openingstijden.
Vrij zijn wanneer je vrij wilt zijn. Dat was dé stuwende kracht om OXYGEN EVENTS op te richten en gemotiveerd te blijven tijdens werkuren. Ilse Hofstee (48), een gedreven vrouw die het leven met beide handen vastpakt en er altijd het beste van probeert te maken, hier is haar verhaal.
Met smart darten introduceert Dartwin een bijzonder horecaconcept. Met als doel meer fun en beleving voor je gasten. Een interview met oprichter en eigenaar Tjaco Schreiber.
Where the passion started As a kid, Noah tucker was in love with food. It was something that he couldn’t...
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!