Hoe trap jij het terrasseizoen goed af en zorg je ervoor dat je bent voorbereid op een succesvol terrasseizoen? Ontdek het met deze 5 tips.
De populariteit van gembersap groeide enorm, maar deze shots bevatten slechts een paar procent gember en voornamelijk andere ingrediënten. Dit was de start van Go Now. Met het bedrijf bieden zij 100% biologische, pure gembersap op een transparante en duurzame manier geproduceerd.
The Art of Drinks brengt voor de tweede maal de mooiste drankmerken ter wereld samen in de Gashouder in Amsterdam. Op zondag 30 oktober en maandag 31 oktober 2022 kunnen professionals in de drankindustrie proeven van de beste producten en kennismaken met de nieuwste horecatrends. The Art Of Drinks combineert proeven, ontdekken en ervaringen delen met vakgenoten.
Het terrasseizoen is nog in volle gang en gasten genieten van jouw terraskaart met diverse hapjes en drankjes. Maar hoe duurzaam is jouw kaart? Lees hier onze tips voor een ‘groenere menukaart’ die leidt tot minder verspilling, een lagere CO2 uitstoot en meer omzet.
Bakpapier tussen tosti ijzer bij het tosti's maken en het inwrijven van je plaatstalen koekenpan met zout, zodat hij niet meer aanbakt. Life hacks die je leven net dat kleine beetje beter en gemakkelijker maken.
De zomer komt eraan! We laten de koude en grauwe dagen achter ons en kijken uit naar warme zomerse dagen. Heerlijk naar buiten! Of je nu graag in het park zit, met wat vrienden in de tuin borrelt of niet van het terras weg te slaan bent: overal past een lekker zomerdrankje bij. Ontdek de zomerdrankjes voor 2022!
De groeiende vraag naar non-alcoholische drankjes is de horecaondernemer niet onopgemerkt gebleven, maar ook vrienden Lars van Kranenburg (24) en David Damman (25) niet. De oprichters en trotse eigenaren van Mojo Maté zijn altijd al op zoek geweest naar unieke items op de menukaart en het ontdekken van nieuwe smaken. Onder andere vanuit deze passie hebben zij Mojo Maté bedacht: een sprankelende bron van frisse energie en de ideale alcoholvrije dorstlesser.
Nu de horeca weer volledig geopend is, komen er ook weer nieuwe hotspots op de kaart. Entree Magazine tipt iedere twee weken een aantal horecazaken die je niet mag overslaan!
Neuromarketing is een relatief nieuwe marketingtechniek, waarmee het gedrag van de klant positief beïnvloed kan worden. Op het moment dat een klant ontspannen en blij is, werkt neuromarketing het beste. En wanneer is iemand nou meer ontspannen dan op jouw terras in de zon?
Nu de zonnige dagen er weer aan zitten te komen en corona lijkt weg te blijven, breken er betere tijden aan voor de Nederlandse horeca-ondernemer en hun terrassen. Op deze terrassen is momenteel een opmerkelijke trend gaande. Consumenten bestellen namelijk met groeiend enthousiasme low- of zelfs non-alcoholic drankjes.
Biermerk Grolsch gaat CO2-neutraal: de brouwerij moet in 2025 alle ingezette energie op duurzame wijze kunnen opwekken. Grolsch zal daarmee de eerste bierfabrikant van Nederland zijn die deze werkwijze hanteert.
Paulies Ginger wil mensen inspireren om minder alcohol te drinken, met hun gingershotje kun je proosten op ieder moment van de dag. Mede-eigenaar Yvonne vertelt over alcoholvrij Haarlems Gemberdrankje in deze ‘Start-up in the spotlight’.
Om je een goede gebruikerservaring te geven raden we je aan om in te loggen. Je kan dan bijvoorbeeld je favoriete berichten opslaan!